برتری خانگی شاگردان بناکار مقابل پارسه/ راه صعود تبریزی‌ها به پلی‌آف هموار شد
برتری خانگی شاگردان بناکار مقابل پارسه/ راه صعود تبریزی‌ها به پلی‌آف هموار شد

به گزارش اویاقلیق، تیم والیبال شهرداری تبریز در چارچوب دیداری از هفته بیست و یکم سوپرلیگ باشگاه‌های کشور – جام شهدای منا – میزبان پارسه تهران بود که در یک بازی نزدیک و دشوار موفق شد میهمانش را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد. این مسابقه از ساعت ۱۷ در سالن شهید […]

به گزارش اویاقلیق، تیم والیبال شهرداری تبریز در چارچوب دیداری از هفته بیست و یکم سوپرلیگ باشگاه‌های کشور – جام شهدای منا – میزبان پارسه تهران بود که در یک بازی نزدیک و دشوار موفق شد میهمانش را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

این مسابقه از ساعت ۱۷ در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد و شاگردان بناکار در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۱ بر حریف خود غلبه کردند.

در سمت مقابل نیز پارسه ست‌های دوم و سوم را با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه داد.

با این نتیجه شهرداری تبریز یک گام به حضور در مرحله پلی‌آف نزدیک‌ شد و پارسه نیز امیدهایش را در دو بازی باقی مانده خود جست‌وجو خواهد کرد.

تبریزی‌ها همچنین با این برد، شکست دور رفت خود برابر این تیم تهرانی را جبران کردند؛ نکته جالب اینکه آن بازی هم ۵ ست به طول انجامیده بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال، شهرداری تبریز با ۹ برد و ۲۸ امتیاز جایگاه خود را در مکان هفتم حفظ کرد و پارسه تهران با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

خاطرنشان می‌شود؛ یاران بناکار در هفته بیست و دوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه – ۱۳ بهمن ماه – در خانه والیبال تهران میهمان سایپا خواهند بود.