دبیر هنری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس معرفی شد
دبیر هنری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس معرفی شد

به گزارش اویاقلیق ، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر افزود: آقای رامین راستی که از اعضای هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و از فعالین باسابقه تئاتر در استان است با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره بعنوان دبیر هنری و تخصصی چهارمین دوره جشنواره انتخاب شد. دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس افزود: با […]

به گزارش اویاقلیق ، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر افزود: آقای رامین راستی که از اعضای هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و از فعالین باسابقه تئاتر در استان است با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره بعنوان دبیر هنری و تخصصی چهارمین دوره جشنواره انتخاب شد.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس افزود: با توجه به تجربه سه ساله آقای راستی بعنوان دبیر هنری در جریان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ارس در سالهای گذشته، امسال نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.
وی گفت: جمعی از اساتید بنام و فعالان برجسته هنرهای نمایشی کشور و استان در بخش های بازبینی و بازخوانی و داوری نهایی آثار در کنار دبیر هنری حضور خواهند داشت و امیدواریم سطح قابل قبولی از داوری علمی و تخصصی را در این جشنواره شاهد باشیم.

وی افزود: این جشنواره با اجرای ۱۰ کار خیابانی و ۶ کار آیینی در نوروز ۹۶ که از میان آثار رسیده برگزیده خواهند شد برگزار می شود.