لزوم پرهیز از سیاسی کاری در گزارش عملکرد دولت به مردم در دهه فجر
لزوم پرهیز از سیاسی کاری در گزارش عملکرد دولت به مردم در دهه فجر

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد هماهنگ مراسمات دهه فجر استان با اشاره به گزارشی از فعالیت ستاد دانشگاهیان دهه فجر در استان افزود: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که مراسمات امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود. وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه از نقد […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد هماهنگ مراسمات دهه فجر استان با اشاره به گزارشی از فعالیت ستاد دانشگاهیان دهه فجر در استان افزود: تمامی تلاش خود را می‌کنیم که مراسمات امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه از نقد و انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم، ادامه داد: در عین حال که بحث نقد و نقادی مقوله بسیار خوبی است، ولی ایام الله دهه فجر فرصتی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: اگر در گرایشات سیاسی اختلاف نظر داشته باشیم در ارتباط با اصول نباید اختلاف داشته باشیم؛ چرا که تمامی ما به عنوان فرزندان انقلاب با گوشت و پوست خود به این اصول اعتقاد داریم.

رییس دانشگاه تبریز اظهار کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانسته رشد اقتصادی منفی پنج درصد را به رشد مثبت هفت درصد رسانده و همچنین صادرات ۷۰۰ هزار بشکه‌ای نفت نیز به دو میلیون بشکه رسیده است؛ پس انتظار است که در دهه فجر از  اعمال نگرش سیاسی توسط تمامی جناح‌ها خودداری شده و خدمات نظام به مردم بازگو شود.

پورمحمدی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای در تلاشند که به هر بهانه‌ای یاران انقلاب و امام راحل را به دلیل اختلاف نگرش سیاسی تخریب کنند که انصاف نیست.

وی افزود: خدا کسانی را که مردم را از انقلاب و نظام ناامید می کنند، لعنت کند.