انفجار و آتش‌سوزی در طبقه پنجم پاساژ محمدی تبریز+تصاویر
انفجار و آتش‌سوزی در طبقه پنجم پاساژ محمدی تبریز+تصاویر

حوالی ساعت۱۳:۵۱ دقیقه امروز طی گزارشات شهروندان به سامانه ۱۲۵۵ مبنی بر وقوع انفجار در طبقه پنجم پاساژ محمدی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک به محل اعزام و اقدام به اطفاء حریق کردند. حسینی فرمانده گروه حریق اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه شاهد وقوع انفجار خفیف […]

حوالی ساعت۱۳:۵۱ دقیقه امروز طی گزارشات شهروندان به سامانه ۱۲۵۵ مبنی بر وقوع انفجار در طبقه پنجم پاساژ محمدی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک به محل اعزام و اقدام به اطفاء حریق کردند.

حسینی فرمانده گروه حریق اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه شاهد وقوع انفجار خفیف در داخل کارگاه طلاسازی شدند که ضمن وقوع انفجار، آتش سوزی نیز رخ داده بود.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه قسمت‌های از دیوار کارگاه دچار تخریب و دو نفر از کسبه و یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی و خونریزی دست شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

گفتنی است؛ این انفجار در اثر نشت گاز مایع به وقوع پیوسته بود و  اتصالات یک دستگاه طلاسازی موسوم به پک  که در مجاورت شعله بخاری گازی مایع قرار داشت منجر به انفجار خفیف و سپس آتش سوزی شده بود.