استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای در ۱۰۰۰ هکتار از فضای سبز تبریز
استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای در ۱۰۰۰ هکتار از فضای سبز تبریز

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا،  علی کوشکسرا در جلسه مشترک با مدیران شرکت‌های فضای سبز با اشاره به تغییرات مندرج در دفترچه پیمان فضای سبز برای سال ۹۶، اظهار کرد: بررسی دقیق و توجه به نکته‌های کلیدی این دفترچه، بسیار مثمرثمر است. کوشکسرا از کاهش متراژ چمن کاری به عنوان یکی از سیاست‌های […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا،  علی کوشکسرا در جلسه مشترک با مدیران شرکت‌های فضای سبز با اشاره به تغییرات مندرج در دفترچه پیمان فضای سبز برای سال ۹۶، اظهار کرد: بررسی دقیق و توجه به نکته‌های کلیدی این دفترچه، بسیار مثمرثمر است.

کوشکسرا از کاهش متراژ چمن کاری به عنوان یکی از سیاست‌های سازمان پارک‌ها در سال ۹۶ خبر داده و افزود: این تصمیم به دلیل کاهش منابع آبی، مشکلات کمبود آب در شرق تبریز و … اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همان طور که به مناطق ابلاغ شده است، هم اکنون دو سال است که هر گونه توسعه چمن کاری با اخذ مجوزهای لازم انجام می یابد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه این مورد در دفترچه پیمان فضای سبز سال ۹۶ نیز ذکر شده است، تاکید کرد: هر گئنه چمن کاری بدون مجوز، قدغن است.

کوشکسرا تاکید کرد: همچنین شرکت های فضای سبز باید دقت داشته باشند که طی سال آتی آبیاری با تانکر نیز باید تا جای ممکن کاهش یابد.

به گفته‌ی وی، هم اکنون بیش از ۱۵۰ شرکت فعال فضای سبز در سطح تبریز فعالیت می کنند.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: تکمیل دقیق و به موقع چک لیست ها، بررسی آیتم های حمایتی در دفترچه پیمان برای رغابت هر چه بیشتر، دقت در قیمت گذاری ها و… از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه شرکت های فضای سبز قرار گیرد.