تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی بدون زنجیر چرخ ممکن نیست
تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی بدون زنجیر چرخ ممکن نیست

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا،سرهنگ جواد ناموران  اظهار کرد: در محور تبریز-زنجان نیز کولاک شدید بوده و دید در این محور حدود ۵۰ متر است؛ بنابراین تردد در این محور باید کاملاً با احتیاط باشد. وی با اشاره به ضرورت نکات ایمنی در هنگام بارش برف و کولاک، از رانندگان درخواست کرد که […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا،سرهنگ جواد ناموران  اظهار کرد: در محور تبریز-زنجان نیز کولاک شدید بوده و دید در این محور حدود ۵۰ متر است؛ بنابراین تردد در این محور باید کاملاً با احتیاط باشد.

وی با اشاره به ضرورت نکات ایمنی در هنگام بارش برف و کولاک، از رانندگان درخواست کرد که وضعیت فنی خودروی خود را بررسی کرده و با اطمینان از سالم بودن آن، مسافرت کنند.

ناموران بیان کرد: وضعیت لاستیک نیز در صورت تردد در جاده‌های برفی حتماً باید مورد بررسی قرار گرفته و همچنین رانندگان و مسافران نیز لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان از پر بودن باک بنزین خودرو نیز اطمینان حاصل کرده و رعایت فاصله با خوردوهای جلویی و همچنین سرعت ایمنی را نیز فراموش نکنند.

وی تاکید کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند در صورت وقوع حوادث و تصادفات در جاده‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و تقاضای امدادرسانی کنند و همچنین شماره تماس ۱۹۷ نیز به منظور تقدیر و تشکر از پرسنل راهداری و تشویق آنان در نظر گرفته شده است و همشهریان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با استفاده از این سامانه به ثبت برسانند.