خبر تکمیلی از تعطیلی مدارس در آذربایجان‌شرقی
خبر تکمیلی از تعطیلی مدارس در آذربایجان‌شرقی

به گزارش اویاقلیق، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، در شهرستان مرند مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و در شهرستان خداآفرینمدارس استثایی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی تعطیل است. در مدارس عشایر نیز کلیه مقاطع […]

به گزارش اویاقلیق، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، در شهرستان مرند مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و در شهرستان خداآفرینمدارس استثایی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

در مدارس عشایر نیز کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی و در تیکمه داش مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی تعطیل شد؛ همچنین در خواجه نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

در میانه و شهر آچاچی، مدارس  استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی و در بخش کندوان میانه مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

مدارس مقاطع پیش دبستانی و استثنایی ابتدایی شهری و روستایی در چاراویماق تعطیل است. همچنین در این شهرستان، مدارس بقیه مقاطع شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

در بخش کاغذکنان مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستایی و در شهرستان کلیبر، مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل و مدارس استثانی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول در مناطق شهری تعطیل است.

همچنین در اهر هم مدارس کلیه‌ی مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی و مدارس استثانی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری تعطیل شد.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است که در شهرستان ورزقان مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستایی فردا تعطیل می‌باشد.

در شهرستان هریس کلیه مقاطع مناطق روستایی، در شهرستان جلفا کلیه مقاطع مناطق روستایی و مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و در بخش ترکمان چای نیز مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی تعطیل شد.

در شهرستان هوراند نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی، مدارس استثنایی و پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل است؛ همچنین مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.