قلعه نویی : سعی میکنیم با گرفتن سه امتیاز خود را به پرسپولیس برسانیم / بازی سختی پیش رو داریم
قلعه نویی : سعی میکنیم با گرفتن سه امتیاز خود را به پرسپولیس برسانیم / بازی سختی پیش رو داریم

به گزارش اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: از طرف باشگاه حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را تسلیت می‌گویم. اگر زیرساخت‌های ما درست بود، حالا جوان‌های خودمان را از دست نمی‌دادیم. امیدوارم هیچ جای دنیا به خصوص ایران، اینگونه حوادث اتفاق نیفتد. وی در ادامه افزود: درست […]

به گزارش اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: از طرف باشگاه حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را تسلیت می‌گویم. اگر زیرساخت‌های ما درست بود، حالا جوان‌های خودمان را از دست نمی‌دادیم. امیدوارم هیچ جای دنیا به خصوص ایران، اینگونه حوادث اتفاق نیفتد.

وی در ادامه افزود: درست است که این بازی دربی حساب می‌شود ولی همه می‌دانند تیم‎های فرهاد کاظمی خوب بازی می‌کنند و بازی کردن با آنها سخت است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: تیم‌های فرهاد کاظمی سخت‌کوش هستند و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند. ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر بدشانسی آورده و نتوانسته نتیجه بگیرد. ما هم شرایط سختی داریم و تلاش می‌کنیم خودمان را به پرسپولیس برسانیم. در مقایسه با هفته‌های نخست نیم‌فصل اول، ما دو امتیاز بیشتر گرفتیم و حرکتی ما خوب بود اما در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است. در دیدار با نفت آبادان ما نه روحیه و نه انگیره‌ای برای بازی کردن داشتیم، چون هوادارانمان محروم بودند اما امیدواریم فردا با حضور پرشورها نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام‌ (ره)، گفت: این چمن، چمنی نبود که قرار بود نصب شود اما پس از آن اتفاقاتی که فقط در آذربایجان دیده می‌شود، مجبور شدیم از آن استفاده کنیم. این چمن نسبت به چیزی که دفعه اول دیده بودیم، بهتر شده است. باید از دست‌اندرکاران و مسئولانی که تلاش کردند این چمن درست شود، تشکر کنیم. این چمن، چمن جوانی است. اگر بخواهیم زیاد از آن استفاده کنیم تا پایان فصل دوام نمی‌آورد و خیلی زود خراب می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به تقابل تراکتورسازی با ماشین‌سازی قعرنشین، خاطرنشان کرد: فرگوسن می‌گوید امتیاز گرفتن از چنین تیم‌هایی سخت است. ما باید بیشتر باید روی مسائل روحی‌ و روانی بازیکنانمان کار کنیم. ما برای اینکه از کورس عقب نمانیم، باید سه امتیاز دربی را بگیریم. بازیکنان من هم با تجربه هستند اما حفظ چنین موقعیتی سخت است. امسال یکی از کم دردسرترین و بهترین سال‌های مربی‌گری‌ام است. مدیریت باشگاه هم زحمات زیادی می‌کشد.

قلعه‌نویی در مورد بازیکنان مصدوم تراکتورسازی یادآور شد: محمد ایران‌پوریان در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت عجیبی شد اما تعصب خود را نشان داد و با درد شدیدی که داشت، دو، سه بازی برای تراکتورسازی انجام داد اما ایران پوریان همیشگی نبود. برخی پزشکان می‌گویند که او باید جراحی کند که در این صورت، حدود شش هفته از میادین دور خواهد بود. حدود شش هفته زمان لازم داریم تا ایران‌پوریان، همان ایران‌پوریان همیشگی باشد. امیدوارم شرایط او هرچه زودتر بهتر شود تا بتواند به تراکتورسازی کمک کند.ادینیو جزو ۱۸ نفر ماست اما بازیکنی که مصدوم می‌شود، برای برگشت به شرایط گذشته به زمان نیاز دارد. او شاید با تیم تمرین کند اما به شرایط آمادگی قبل از مصدومیت نمی‌رسد. شرایط فیزیوتراپی شهرام گودرزی هم امروز به اتمام می‌رسد و می‌تواند به تیم اضافه شود. سعید آقایی هم پیش از این می‌توانست به تمرینات ما اضافه شود اما با توجه به مشکلاتی که پیش آمد، دوران مصدومیت او طول کشید. باشگاه ما امکانات لازم را برای فیزیوتراپی ندارد و ما مجبوریم بازیکنان را به کلینیک دکتر نوروزی بفرستیم. کیفیت زمین‌ها و سرمای هوا در مصدومیت بازیکنان ما تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: من به هر کجا رفتم اثرگذاری داشتم. در تراکتورسازی هم همانند استقلال و سپاهان، یک تیم سایه درست کردم. من در سپاهان بازیکنانی مانند حسین پاپی را به فوتبال معرفی کردم. در تراکتورسازی هم بازیکنانی را به تیم آوردم که امیدوارم پس از من، به درد تراکتورسازی بخورند. علی‌رضا نقی‌زاده که الان در گسترش فولاد حضور دارد، در گذشته بازیکن من بود.

قلعه‌نویی در مورد حواشی ایجاد شده و ادعای عابدینی مبنی بر اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و تراکتورسازی نباید بهانه بگیرد، گفت: عابدینی از بزرگان فوتبال ماست و احترام او واجب است اما در نظر خودش هوادار پرسپولیس است و زیبایی فوتبال هم به همین کری خواندن‌ها است. من همیشه گفتم که به حریف خود احترام بگذاریم. در ورزشگاه تختی هم هواداران ما علی دایی را تشویق کردند. در بازی‌های آسیایی حذف شدیم اما همه از هواداران ما راضی بودند. من از نزدیک عابدینی را می‌شناسم و از علاقه‌اش به فوتبال ایران خبر دارم اما او نظر خودش را دارد. امیدوارم روز بازی ما با پرسپولیس روز خوبی باشد.