تبلیغ به عنوان مهم ترین ابزار گردشگری، در محورهای فعالیت سازمان زیباسازی است
تبلیغ به عنوان مهم ترین ابزار گردشگری، در محورهای فعالیت سازمان زیباسازی است

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، رضا خلیلی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، اظهار کرد: زیبایی‌های ذاتی تبریز و تمدن غنی این شهر، یکی از دلایل این انتخاب بوده؛ بنابراین مدیریت شهری تبریز با محوریت سازمان زیباسازی در صدد افزایش این زیبایی هاست. وی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، رضا خلیلی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، اظهار کرد: زیبایی‌های ذاتی تبریز و تمدن غنی این شهر، یکی از دلایل این انتخاب بوده؛ بنابراین مدیریت شهری تبریز با محوریت سازمان زیباسازی در صدد افزایش این زیبایی هاست.

وی ادامه داد: فضاهای شهری، المان های موجود در نقاط مختلف شهر، نقاشی‌ها و طرح‌های گرافیکی محیطی و تبلیغات شهری، هرکدام بخشی از زیبایی شهری محسوب می‌شوند که به دلیل تاثیرات مثبتی که در روحیه شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی دارند، مورد توجه سازمان هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری، با بیان نقش شهروندان در ارتقای زیبایی محیط شهری، گفت: مرحوم علامه جعفری، زیبایی را تعادل بین همه اجزا می‌داند که این امر، در ارتباط بین شهروندان تبریز و خود شهر کاملا نمود پیدا کرده، چرا که افکار و اندیشه های شهروندان مسئولانه و زیباست و این زیبایی در شهر نیز متجلی است.

خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود، در زمینه برنامه های سازمان در زمینه استقبال از ۲۰۱۸، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و استانداری و همچنین نخبگان مختلف در حوزه های تاریخی، شهرسازی و تمدن شناسی به عمل آمده تا پتانسیل های مختلف تبریز، برای معرفی آماده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تبلیغات شهری را جزء لاینفک بحث گردشگری دانست و متذکرشد: تبلیغ به عنوان مهم ترین ابزار گردشگری، در محورهای فعالیت سازمان زیباسازی است که امیدواریم با همکاری و مشارکت جمعی شهروندان، بتوانیم با حذف آلودگی‌ها و اغتشاشات بصری، فضایی آرام و در عین حال زیبا برای شهرمان رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، با اشاره به اقدامات سازمان در باره تبلیغات شهری تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تعاملی که با شهروندان داریم، برخی صنوف، به ویژه آنان که در معابر اصلی هستند، اعلام امادگی کرده اند تا در زمینه حذف تابلوهای غیراستاندارد و زواید بصری با سازمان همکاری کنند و در صورت نیاز، عوامل اجرایی سازمان نیز در این امر، با آنان تشریک مساعی خواهند کرد.