تخلفات ساختمانی در احداث این مجتمع، اشتباهی فاجعه آمیز است
تخلفات ساختمانی در احداث این مجتمع، اشتباهی فاجعه آمیز است

  به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز با تاکید بر احقاق حقوق شهروندان و تعیین تکلیف سریع این پروژه گفت: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی تسهیل در انجام امور است و نباید منجر به بروز نارضایتی و مشکلات اجتماعی شود. وی تخلفات ساختمانی و کاستی‌های موجود در احداث این مجتمع […]

 

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی‌فر، فرماندار تبریز با تاکید بر احقاق حقوق شهروندان و تعیین تکلیف سریع این پروژه گفت: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی تسهیل در انجام امور است و نباید منجر به بروز نارضایتی و مشکلات اجتماعی شود.

وی تخلفات ساختمانی و کاستی‌های موجود در احداث این مجتمع را اشتباهی فاجعه آمیز خواند و افزود: فاجعه‌ی ساختمان پلاسکو باید درس عبرتی برای همگان شود؛ لذا به عنوان مسئول تأمین امنیت شهر اعلام می‌کنم هر اتفاقی در این مجتمع بیفتد مسئولیت مستقیم حقوقی آن با هیئت مدیره تعاونی مسکن است و سریعاً باید نسبت به رفع موارد تخلف اقدام نمایند.

در این جلسه که نمایندگان ساکنین مجتمع، هیأت مدیره و پیمانکار پروژه، معاون دادستان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و نمایندگان بانک ملی حضور داشتند، با دستور اکید فرماندار تبریز مقرر شد هیات کارشناسی سه نفره با نظارت اداره تعاون تشکیل و نسبت به بررسی هزینه‌ها و حسابرسی تعاونی مسکن مذکور اقدام نمایند و اگر خیانت یا تخلفی محرز شد، ازطریق دستگاه قضا به آن رسیدگی شود. همچنین از بانک عامل وام تعاونی مسکن خواست با توجه به زمانبر بودن بررسی موارد، طی مکاتبه با اداره‌ی مرکزی خود مراتب را اطلاع رسانی نماید تا عدم افزایش دیرکرد وام‌ها لحاظ شود.