پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی قطعه ۷ اتوبان پاسداران تبریز
پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی قطعه ۷ اتوبان پاسداران تبریز

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، محمدحسین اسحقی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای این طرح افزود: اتوبان پاسداران از شریان‌های اصلی تبریز برای هدایت جریان ترافیکی در بخش شمالی شهر بوده و این عملیات با بهره گیری از روش های اجرایی مدرن دنیا با شدت و دقت بیشتری اجرا می شود. وی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، محمدحسین اسحقی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای این طرح افزود: اتوبان پاسداران از شریان‌های اصلی تبریز برای هدایت جریان ترافیکی در بخش شمالی شهر بوده و این عملیات با بهره گیری از روش های اجرایی مدرن دنیا با شدت و دقت بیشتری اجرا می شود.
وی اظهار کرد: این طرح حد فاصل تله کابین عون بن علی تا آخر ایده لو به عرض ۱۶ متر و طول ۷۰۰ متر اجرا می شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآوری کرد: عملیات اجرایی در این قطعه شامل تراش آسفالت، خاکبرداری تا رسیدن به خاک بکر، تثبیت و تحکیم بستر، اجرای زهکش جهت جمع آوری و هدایت آب های زیرسطحی، خاکریزی با استفاده از مصالح مناسب، اجرای کانال روباز برای جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، اجرای لایه های روسازی و آسفالت ریزی است.
اسحقی، ادامه داد: در پی انجام سونداژ مکانیکی برای مشخص شدن تراز زمین بکر، عملیات خاکبرداری عمقی در محدوده ۲۰۰ متری ابتدای مسیر در ورودی مسیر تله کابین به طرف پل ایده لو انجام شده و عملیات تثبیت بستر به وسیله حفر شیارهای نواری و پر کردن شیارها با شفته آهکی، سیمانی و اجرای شفته گسترده روی شیارها در حال انجام است.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای هرچه سریع تر این طرح، در راستای ایجاد مسیری ایمن و استاندارد جهت عبور و مرور وسایط نقلیه گفت: عوامل اجرائی طرح با تلاش بی وقفه، در صدد تکمیل آن در حداقل زمان ممکن هستند.