رونمایی از سامانه پیامک تبریز ۲۰۱۸
رونمایی از سامانه پیامک تبریز ۲۰۱۸

  به گزارش اویاقلیق ، این مراسم روز سه شنبه به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز و باشگاه ماشین سازی تبریز در محل سالن امفی تئاتر باشگاه ماشین سازی تبریز در خاوران برگزار شد. میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز و سازمان ورزش شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه […]

 

به گزارش اویاقلیق ، این مراسم روز سه شنبه به همت سازمان ورزش شهرداری تبریز و باشگاه ماشین سازی تبریز در محل سالن امفی تئاتر باشگاه ماشین سازی تبریز در خاوران برگزار شد.
میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز و سازمان ورزش شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه شهرنیشینی باعث ظهور پدیده فقر حرکتی در شهرها شده است ورود شهرداری به مقوله ورزش را در راستای جلوگیری و رفع معضلات ناشی از این مسئله، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و در نهایت سلامت شهروندان تبریز دانست.

وی با اشاره به فعالیت تیم های ورزشی قهرمانی و کارمندی در ۲۰ رشته ورزشی مختلف در سازمان ورزش اظهار داشت: با توجه به اهمیت بسیار بالای تبریز ۲۰۱۸ ، سازمان ورزش شهرداری تبریز در سالهای اخیر در تمامی مسابقات ورزشی تبلیغ «تبریز۲۰۱۸» را به عنوان اسپانسر در روی پیراهن تمامی تیم های ورزشی زیر مجموعه خود مد نظر داشته است.
وی در خصوص سامانه پیامکی ۲۰۱۸ اظهار داشت: این سامانه علاوه بر اینکه خواهد توانست منبع درآمد خوبی برای تیم های ورزشی باشد کمپینی از تبریزی ها و آذربایجانی های سراسر کشور بوده و پل ارتباطی مسئولان و اعضای سامانه باشد.

مسئول دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ در شهرداری تبریز نیز در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ برنامه برای اجرا در زیرساخت های شهری و بهبود و بهینه سازی ابعاد زندگی شهری در راستای تبریز ۲۰۱۸ پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه تبریز ۲۰۱۸ صرفا برای تبریز نیست اظهار داشت: با تاکیدات شهردار تبریز این رویداد فرهنگی و اجتماعی مهم صرفا برای تبریز نیست و هدف از آن سربلندی آذربایجان و اعتلای ایران عزیزخواهد بود.
جواد شریف نژاد دبیر ستاد ۲۰۱۸ با اعلام اینکه موضوع تبریز ۲۰۱۸ ، ۲۵ هزار فرصت شغلى ایجاد مى کند و تبریز دوباره جهانى خواهد شد خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در دبیرخانه استفاده از توانایی‌های جوانان و کمک و همراهی با آنان است و معتقدیم ۲۰۱۸ سال پرکاری برای جوانان خواهد بود، از حضور جوانان تحصیلکرده با رشته‌های مرتبط  در دبیرخانه استقبال و برای عملی کردن پروژه‌های آنان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

مراسم رونمایی از سامانه پیامکی ۲۰۱۸ با حضور دکتر صادق نجفی شهردار، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی، سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش و باشگاه ماشین سازی تبریز، شریف نژاد مسئول دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ در شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۹، جمعی از هواداران و بازیکنان تیم ماشین سازی و اهالی رسانه برگزار شد.