هزینه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری تبریز برای ورزش شهر / حمایت از تیم ماشین سازی تداوم دارد
هزینه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری تبریز برای ورزش شهر / حمایت از تیم ماشین سازی تداوم دارد

  به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، صادق نجفی در مراسم رونمایی از سامانه پیامکی تبریز ۲۰۱۸ اظهار کردا: تیم ماشین سازی تبریز یکی از پنج تیم قدیمی کشورمان است و حمایت شهرداری تبریز از آن پاسخگویی به مطالبات بخش بزرگی از شهروندان تبریز و هواداران فوتبال این شهر می باشد که تداوم نیز […]

 

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، صادق نجفی در مراسم رونمایی از سامانه پیامکی تبریز ۲۰۱۸ اظهار کردا: تیم ماشین سازی تبریز یکی از پنج تیم قدیمی کشورمان است و حمایت شهرداری تبریز از آن پاسخگویی به مطالبات بخش بزرگی از شهروندان تبریز و هواداران فوتبال این شهر می باشد که تداوم نیز خواهد داشت.

شهردار تبریز اظهار کرد: ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز مایه ایجاد امید و نشاط در جامعه هستند و شهرداری تبریز از این دو تیم در برهه های مختلف حمایت کرده و خواهد کرد، اصولاً هر جا احساس شود که ورود به آن باعث افزایش نشاط در بین شهروندان می شود از حمایت مضایقه نمی کنیم.

وی اظهار کرد: ابعاد زندگی شهری نسبت به گذشته تفاوت داشته است و در زندگی امروزه بخصوص در شهرهای بزرگی نظیر تبریز مدیریت جزیره‌ای دیگر کارایی نداشته و استقرار سیستم مدیریت واحد شهرى تنها راه توسعه پایدار شهرهاست.

نجفی با اشاره به حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو اظهار کرد: حادثه پلاسکو هشداری به مسئولان است که تنها راه نجات شهرها و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه مدیریت واحد شهری است، عدم وجود مدیریت واحد شهری باعث هدر رفت سرمایه ها و عدم استفاده کامل از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرها می شود.

نجفی با تاکید بر اینکه شهردارى خود را موظف به حمایت از ورزش مى‌داند، اظهار کرد: در حالی که تبریز با مشکلات و آسیب های اجتماعی متعدد در حال تهدید است، همه ما در قبال ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت داریم و  با اراده ، تلاش و برنامه ریزى صحیح ، دستیابى به جامعه و شهروندان شاداب و بانشاط امکان پذیر است.

نجفى شهردار تبریز افزود: ۲۰۱۸ فرصت معرفى و جهانى سازى تبریز است و این شهر کهن با داشتن سابقه بیش از چهار هزار سال شهرنشینی، پتاتسیل ایفاى نقش جهانى را دارد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه عرصه فرهنگ و حمایت از آن رمز بقاى جامعه است اظهار کرد: یکی از اهداف اساسی دبیر خانه تبریز ۲۰۱۸ همراه ساختن شهروندان با این رویداد بزرگ است؛ زیرا تحقق اهداف این رویداد تنها با همراهی شهروندان شدنی خواهد بود.

گفتنی است در مراسم رونمایی از سامانه تبریز ۲۰۱۸ شهردار تبریز و مدیران شهرى و استانى حاضر در مراسم به عضویت این سامانه اس ام اسی در آمدند.

مراسم رونمایی از سامانه پیامکی ۲۰۱۸ با حضور صادق نجفی شهردار، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی، سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش و باشگاه ماشین سازی تبریز، شریف نژاد مسئول دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ در شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۹، جمعی از هواداران و بازیکنان تیم ماشین سازی و اهالی رسانه برگزار شد.