تحکیم بنیان خانواده با ارائه الگوی عملی در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی
تحکیم بنیان خانواده با ارائه الگوی عملی در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی

به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فرهنگی شهرداری تبریز ، دکتر جواد شریف نژاد در نشست هم اندیشی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد،  با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی سالم و لزوم ترویج آن اظهار داشت : برگزاری نمایشگاههای اینچنینی و ارائه الگوی عملی در کنار اطلاعات […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فرهنگی شهرداری تبریز ، دکتر جواد شریف نژاد در نشست هم اندیشی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد،  با اشاره به اهمیت موضوع سبک زندگی سالم و لزوم ترویج آن اظهار داشت : برگزاری نمایشگاههای اینچنینی و ارائه الگوی عملی در کنار اطلاعات زیادی که در این زمینه وجود دارد ، قطعا برای مخاطبان نمایشگاه موثر خواهد بود.
رئیس دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد : استفاده و ترویج روایات کوتاه از ائمه اطهار و پررنگتر نشان دادن نقش خانواده و همبستگی اعضای آن در این نمایشگاه می تواند نقطه عطفی برای این نمایشگاه باشد.
دکتر  جواد شریف نژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد ترویج سبک معماری اسلامی ایرانی گفت : شهرداری تبریز می تواند با تعریف وضعیت مالی ویژه بناهایی که از معماری ایرانی اسلامی استفاده می کنند ، تخفیفهایی برای این بناها در نظر گرفته و موجبات توسعه معماری سنتی که با سبک زندگی سالم رابطه مستقیم دارد را فراهم آورد.
رئیس دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ ، نهاد خانواده را فرصت و ظرفیتی بزرگ و مهم برای جامعه اسلامی ایرانی عنوان کرد که در جامعه غربی از بین رفته و باعث بروز مشکلات و آسیبهای بسیار جدی شده است.
وی پرداختن به موضوع خانواده و تحکیم این بنیان با استفاده از آموزه ها و الگوهای عملی در این نمایشگاه را دستاوردی بزرگ برای این نمایشگاه عنوان کرد.
دکتر شریف نژاد ایجاد فضای مقایسه ای برای بررسی وضعیت خانواده ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ، اشاره به مخاطرات شبکه های اجتماعی و ماهواره ای ، در نظر گرفتن بازدیدهای تخصصی دانش آموزان و دانشجویان و به نمایش گذاشتن نقش ورزش و هنر اصیل در سبک زندگی سالم و استفاده از ورزشکاران و هنرمندان مقید به اصول در این نمایشگاه را خواستار شد.
در حاشیه این نشست ، شرکت کنندگان از روند اجرا و تکمیل نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی دیدن کرده و در جریان نحوه انتقال آموزه ها و الگو ها به مخاطبان نمایشگاه قرار گرفتند.
لازم به ذکر است نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی ، با محوریت الگودهی سبک زندگی صحیح برای عموم شهروندان ، طی روزهای آتی در محل فرهنگسرای الغدیر شروع به کار خواهد کرد.