نام‌گذاری مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد تبریز با عنوان “مجتمع آموزشی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی”
نام‌گذاری مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد تبریز با عنوان “مجتمع آموزشی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی”

به گزارش اویاقلیق، سید جواد انگجی با اعلام این خبر افزود: هیأت رئیسه واحد تبریز در راستای اجرای سنت پسندیده تکریم بزرگان و احساس دین و حق شناسی که نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مؤسس و پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی داشتند این  تصمیم را اتخاذ کردند. وی تصریح کرد: احترام به پیشکسوتان […]

به گزارش اویاقلیق، سید جواد انگجی با اعلام این خبر افزود: هیأت رئیسه واحد تبریز در راستای اجرای سنت پسندیده تکریم بزرگان و احساس دین و حق شناسی که نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مؤسس و پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی داشتند این  تصمیم را اتخاذ کردند.

وی تصریح کرد: احترام به پیشکسوتان و بزرگان یکی از شاخصه‌ها و امتیازات فرهنگی یک جامعه محسوب می‌شود و در آموزه های دینی و سیره نبوی (ص) و حضرات معصومین(ع) بر آن تأکید شده است .

انگجی به نقش بی بدیل آیت الله هاشمی رفسنجانی در هدایت انقلابیون و تکثیر هسته‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی از یادگاران انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری و از چهره های شناخته شده ملی و جهانی بود که عمرشان را صرف توسعه و پیشرفت نظام اسلامی کرد و دانشگاه آزاد اسلامی که اکنون به یکی از دانشگاه‌های برتر جهان تبدیل شده، حاصل اندیشه بلند ایشان بوده است.