ناوگان هوایی از ملزومات مهم برای توسعه اقتصادی است
ناوگان هوایی از ملزومات مهم برای توسعه اقتصادی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور عصر امروز در آئین افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی که در فرودگاه ارومیه با حضور جمعی از نمایندگان مردم در مجلس، اصحاب رسانه و معاون وزیر امور خارجه حسن قشقاوی برگزار شد، اظهار داشت: ناوگان هوایی مجهز یکی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور عصر امروز در آئین افتتاحیه دفتر صدور روادید الکترونیکی که در فرودگاه ارومیه با حضور جمعی از نمایندگان مردم در مجلس، اصحاب رسانه و معاون وزیر امور خارجه حسن قشقاوی برگزار شد، اظهار داشت: ناوگان هوایی مجهز یکی از ملزومات مهم برای توسعه اقتصادی در استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه در افق ۱۴۰۴ ارومیه باید با مبنای اقتصاد خوب در سطح کشور دیده شود، ادامه داد: در این میان لازم است که بسترهای مورد نیاز از هر نظر در استان همچنین ارومیه فراهم شود.

حضرت‌پور ناوگان هوایی را یکی از بسترهای موردنیاز و مهم برای بهبود وضعیت اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: از این رهگذر برای توسعه اقتصادی و رشد همه‌جانبه می‌توان گام بلندی برداشت.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در این مجموعه با همکاری همه عوامل، کارشناسان و پرسنل برای بهبود وضعیت اقتصادی اهتمام خواهد شد، ادامه داد: تا جایی که بسترها و امکانات اجازه دهد در این سمت و سو گام برداشته خواهد شد.

حضرت‌پور یکی از ملزومات اساسی برای رشد اقتصادی این خطه را توجه داشتن به صنعت گردشگری در این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه نحوه ارائه خدمات در هتل، رستوران، بازار، حمل و نقل و … هم نقش خود را دارد.

این مسئول با بیان اینکه برای تحقق شعار سال همچنین چشم انداز ترسیم شده لازم است که با همکاری اقشار مختلف مردم به صورت جدی کار شود، اضافه کرد: با همراهی و مشارکت نهادها در این زمینه توفیق قابل انتظار به دست خواهد آمد.