لزوم اهتمام برای توسعه ناوگان هوایی در آذربایجان غربی
لزوم اهتمام برای توسعه ناوگان هوایی در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رادفر بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه ارومیه که با حضور مقامات استانی و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: باید برای جذب گردشگر برای توسعه ناوگان هوایی اهتمام شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا رادفر بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه ارومیه که با حضور مقامات استانی و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: باید برای جذب گردشگر برای توسعه ناوگان هوایی اهتمام شود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای اینکه یک روز اقتصاد کشور ما از تک محصولی بودن و تکیه بر نفت خارج شود، ادامه داد: برای شناسایی و تقویت طرق مختلف درآمدزایی باید اهتمام شود همچنین لازم است که برای توسعه گردشگری تلاش کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه کشوری مانند مراکش به مراتب از ایران اسلامی کوچک است، ولی برای جذب گردشگر حتی بیشتر از جمعیت خود توفیق یافته است، اضافه کرد: در ایران اسلامی همچنین آذربایجان غربی ظرفیت عمده در این عرصه وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای تقویت زیرساخت موردنیاز درراستای توسعه ناوگان هوایی تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت برای گسترش صنعت گردشگری هم اهتمام کردیم.

رادفر با بیان اینکه آذربایجان غربی همین طور ارومیه یکی از مقاصد عمده برای گردشگران است، اضافه کرد: بسترهای موردنیاز برای رونق گردشگری باید به بهترین شکل در این استان همین طور ارومیه فراهم شود.

این مسؤول با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ برخورداری از مناظر طبیعی، آثار تاریخی و ابنیه باستانی و … به معنای واقعی کلمه از جایگاه حائز اهمیت برخوردار است، گفت: باید برای شناساندن این آثار و جذب گردشگر اهتمام شود.