حل مشکلات مردم بزرگترین مطالبه انقلاب اسلامی از مسؤولان است
حل مشکلات مردم بزرگترین مطالبه انقلاب اسلامی از مسؤولان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر در سالن شیخ‌صفی‌الدین استانداری اردبیل برگزار شد، ‌اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد انسان‌های پاک است و وظیفه همه ما حفظ این دستاورد عظیم است. وی بیان کرد: هر کس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر در سالن شیخ‌صفی‌الدین استانداری اردبیل برگزار شد، ‌اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد انسان‌های پاک است و وظیفه همه ما حفظ این دستاورد عظیم است.

وی بیان کرد: هر کس به توان خود باید از انقلاب اسلامی پشتیبانی کند و تمام اقشار مردم و مدیران ارشد کشور باید عوامل اقتدار کشور را تقویت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل دینداری و معرفت مردم را موثرترین عامل در پیروزی انقلاب دانست و افزود: حرکت سریع علمی نیز از مهمترین عوامل اقتدار کشور است که علیرغم تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی کشور ما همچنان از لحاظ علمی در حال پیشرفت است و این مسأله باید ادامه داشته باشد.

نظرپور یادآور شد: پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات مردم باید جزو اولویت‌های مسؤولان باشد و همه ما وظیفه داریم تا در راستای رشد و ترقی کشور حرکت کنیم.

وی به سعی دشمنان در زیر سؤال بردن عزت و اقتدار کشور اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید با حضور در صحنه در ایام‌الله دهه فجر توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: ۲۰ کمیته در راستای برگزاری پرشکوه این مراسم در استان تشکیل شده است که وظیفه برگزاری مراسم و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم را برعهده دارند.