افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه طی مدت امسال
افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه طی مدت امسال

فرهاد سرخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۲۹ دی‌ماه امسال معادل یک هزار و ۲۷۰٫۵۶ سانتی‌متر گزارش شده است. وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته […]

فرهاد سرخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۲۹ دی‌ماه امسال معادل یک هزار و ۲۷۰٫۵۶ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۴۰ سانتی‌متر بود.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: در مدت زمان مشابه دو سال گذشته تراز آبی دریاچه ارومیه یک هزار و ۲۷۰٫۶۲ سانتی‌متر بود.

وی با بیان اینکه در زدت زمان مشابه دو سال گذشته، تراز آبی دریاچه ارومیه بیش‌تر از تراز آبی کنونی است، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی گذشته نیز یک هزار و ۲۷۰٫۰۸ سانتی‌متر گزارش شده است.

سرخوش با بیان اینکه تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با افزایش همراه بود، تراز آبی دریاچه ارومیه را در مدت زمان مشابه سال گذشته را یک هزار و ۲۷۰٫۵۴ سانتی‌متر اعلام کرد.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه معادل یک هزار و ۲۷۴٫۱۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی ادامه داد: تراز آبی دریاچه ارومیه طی مدت امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ۱۶ سانتی‌متر افزایش نشان می‌دهد.