موقع تخلف رانندگی پیامک آن را دریافت کنید !
موقع تخلف رانندگی پیامک آن را دریافت کنید !

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی اظهار داشت: بهره‌گیری از سامانه کنترل هوشمند برای ایجاد ترافیکی روان در سطح معابر شهر و جلوگیری از تخلفات رانندگی، یکی از اهداف معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز است. وی ادامه داد: بر این اساس، این معاونت با همکاری پلیس راهور، برای تحقق این […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی اظهار داشت: بهره‌گیری از سامانه کنترل هوشمند برای ایجاد ترافیکی روان در سطح معابر شهر و جلوگیری از تخلفات رانندگی، یکی از اهداف معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز است.

وی ادامه داد: بر این اساس، این معاونت با همکاری پلیس راهور، برای تحقق این هدف، دوربین‌های کنترل ترافیک شهری را به سیستم ارسال پیامک مجهز کرده است.

معاون حمل و نقل شهردارتبریز، درادامه سخنان خود، اظهار داشت: از این پس، برای رانندگانی که مرتکب تخلف رانندگی شوند و این تخلف، از منظر دوربین ثبت شود، پیامک اعلام تخلف ارسال و میزان جریمه مربوط به ان، اعلام می شود.

یوسفی بار دیگر بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و عابران پیاده تاکید و گفت: تامی ضوابط و مقررات جلوگیری از تخلف، برای حفظ سلامتی شهروندان و تامین ترافیکی ایمن و به دور از حادثه برای آنان است.