به گزارش  اویاقلیق ،مرتضی آقاخان که از او به عنوان  پدیده تیم پیکان نام برده می شود  و یکی از امتیاز آورترین بازیکن این تیم در نیم‌فصل نخست بوده از شرایط خوب شاگردان جلالی در ادامه فصل می‌گوید که می‌خواهند با قدرت در بالای جدول به حضورشان تداوم ببخشند. این بازیکن همچنین از تلاشی می‌گوید […]

به گزارش  اویاقلیق ،مرتضی آقاخان که از او به عنوان  پدیده تیم پیکان نام برده می شود  و یکی از امتیاز آورترین بازیکن این تیم در نیم‌فصل نخست بوده از شرایط خوب شاگردان جلالی در ادامه فصل می‌گوید که می‌خواهند با قدرت در بالای جدول به حضورشان تداوم ببخشند. این بازیکن همچنین از تلاشی می‌گوید که می‌خواهد ثابت کند بی‌جهت به او لقب پدیده را در باشگاه پیکان نداده‌اند.

این بازیکن جوان در پاسخ به سوال خبرنگاران چنین گفته است :

روند پیکان را در ادامه لیگ چطور می‌بینی؟‌

باخت مقابل صبا یک اتفاق بد برای پیکان بود و همه تمرکزمان را برای بازی بعد برابر تراکتورسازی گذاشتیم که یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز است. مسابقه‌ای که باید در آن ثابت کنیم باخت در بازی قبلی در تبریز یک اتفاق بود و ما مستحق شکست نبودیم. تمام هدف بازیکنان پیکان حفظ شرایط فعلی تیم در جدول است و بدون شک باید روند خوب‌مان را در بالای جدول تداوم ببخشم.

از این حرف‌ها گذشته چقدر امیدوار به شکست تراکتور مدعی قهرمانی هستید؟

ببینید تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است و قطعا یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی در کنار پرسپولیس در لیگ است. در بازی رفت که در تبریز با نتیجه سنگین شکست خوردیم فقط به عدم تمرکز تیم برمی‌گشت که به راحتی دروازه ما باز شد و اصلا شرایط خاصی در آن مسابقه حاکم بود. حالا اوضاع خیلی فرق کرده و تیم به هماهنگی خوبی رسیده و شک نکنید حریف آسانی برای تراکتورسازی مدعی نخواهیم بود و برای گرفتن سه امتیاز آماده میزبانی از تیم امیر قلعه‌نویی می‌شویم.