توسعه کارخانه‌های آسفالت گرمی در دستور کار باشد
توسعه کارخانه‌های آسفالت گرمی در دستور کار باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در نشست با مسؤولان گرمی مغان اظهار کرد: از سه کارخانه آسفالت موجود در شهرستان گرمی تنها کارخانه آسفالت شهرداری به صورت نیمه راکد فعال است. وی بر لزوم واگذاری کارخانه‌های آسفالت موجود به پیمانکاران توانمند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در نشست با مسؤولان گرمی مغان اظهار کرد: از سه کارخانه آسفالت موجود در شهرستان گرمی تنها کارخانه آسفالت شهرداری به صورت نیمه راکد فعال است.

وی بر لزوم واگذاری کارخانه‌های آسفالت موجود به پیمانکاران توانمند استان تاکید کرد و افزود: آسفالت استفاده شده در راه‌های ارتباطی از کارخانه دیگر شهرها تامین می‌شود که روند سرعت عملیات اجرائی و کیفیت کار را بسیار پائین می‌آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در رابطه با بزرگراه قفقاز تصریح کرد: هیچ مصوبه‌ای به نام بزرگراه قفقاز وجود نداشته و تابلو نصب شده نیز بدون مجوز لازم است و طرح در حال اجرا بهسازی سه راهی صحرا، رضی و امیرکندی است.

حیدری تاکید کرد: راه ارتباطی آقداش به تکانلو راه روستایی بوده و هیچ ‌برنامه‌ای برای احداث یک راه اصلی در این مسیر نداریم و راه شمال استان از شهر ‌گرمی خواهد گذشت.

وی از انجام مطالعات ۶ کیلومتر ورودی شهر گرمی خبر داد و افزود: انجام این طرح منوط به واگذاری تمام صاحبان ملک مسیر ورودی شهر با قیمت کارشناسی به اداره کل راه و شهرسازی است و در این صورت این اداره کل آماده برگزاری مناقصه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۶ کیلومتر از راه‌های ارتباطی گرمی به انگوت و موران مطالعه شده است، تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی پیمانکار توانمند، آماده واگذاری پروژه برای اجرای عملیات آن هستیم.