تراختور را دروز «یکشنبه» و «دوشنبه» یاری کنیم! / بله دوشنبه !
تراختور را دروز «یکشنبه» و «دوشنبه» یاری کنیم! / بله دوشنبه !

اویاقلیق : تراختور در روز یکشنبه با پیکان که تیمی قدرتمند است، بازی دارد. حضور هواداران و تشویق تراختور و تاثیر مثبت آن برکسی پوشیده نیست و مسلما هواداران تراختور آذربایجان در تهران و حومه به یاری تراختور خواهند شتافت! اما آنچه گفتنی است و بایستی که هواداران تیم اول آذربایجان به آن توجه کنند، […]

اویاقلیق : تراختور در روز یکشنبه با پیکان که تیمی قدرتمند است، بازی دارد. حضور هواداران و تشویق تراختور و تاثیر مثبت آن برکسی پوشیده نیست و مسلما هواداران تراختور آذربایجان در تهران و حومه به یاری تراختور خواهند شتافت!
اما آنچه گفتنی است و بایستی که هواداران تیم اول آذربایجان به آن توجه کنند، بازی دیگر تیم آذربایجانی مقابل رقیب جدی تراختور آذربایجان است.
در همین هفته و در روز دوشنبه، گسترش فولاد آذربایجان رو در روی رقیب اصلی تراختور، پرسپولیس تهران قرار خواهد گرفت!
بازی هر یک از تیمهای آذربایجانی در مقابل سرخابی ها، بازیهای حیثیتی محسوب میشوند و همین مورد نیز برحساسیت این بازی می افزاید. از طرفی حضور هواداران تیمهای آذرباجانی «att » در بازی با پرسپولیس باعث خواهد شدکه هم بر موفقیت گسترش فولاد بیفزاید و هم اینکه اگر این تیم آذربایجانی بتواند، پرسپولیس را متوقف کند، دو امتیاز بحساب تراختور منظور خواهد شد!!

پس لازم است که هواداران تراختور به اهمیت بازی روز دوشنبه واقف باشند و بازی گسترش فولاد- پرسپولیس را دست کم نگیرند.
البته تیم کمالوند بارها نشان داده که در مقابل سرخابی ها در آزادی، با انگیزه بیشتری بازی کرده و در چندین مورد هم تیمهای دردانه را در آزادی شکست داده اند. بنابراین همانقدر که حمایت هواداران در بازی تراختور-پیکان ، به سود تیم اول آذربایجان است، به همان اندازه نیز حمایت و یاری تیم گسترش در مقابل پرسپولیس تهران ، بسود تراختور و موجب سربلندی آذربایجانی هاست! …. هم بلحاظ حیثیتی و هم بلحاظ جلوگیری از کسب امتیاز رقیب تراختور!!!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل