فیلم داستانی «یک آن» بهترین فیلم جشنواره ملی رویش
فیلم داستانی «یک آن» بهترین فیلم جشنواره ملی رویش

میردولت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» شامگاه پنجشنبه آخر دی ماه با معرفی برترین‌ها در خراسان رضوی به کار خود پایان داد. وی بیان کرد: در این جشنواره که انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با سه فیلم به بخش‌های مختلف مسابقه راه یافته […]

میردولت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» شامگاه پنجشنبه آخر دی ماه با معرفی برترین‌ها در خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: در این جشنواره که انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با سه فیلم به بخش‌های مختلف مسابقه راه یافته بود، توانست جایزه بهترین تهیه‌کنندگی را به خاطر تولید فیلم یک آن کار نقی نعمتی از آن خود کند.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین از نقش‌آفرینی هنرمندان و مدرس انجمن سینمای جوانان اردبیل در یکی از فیلم‌های کوتاه خبر داد و افزود: یوسف یزدانی به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم کوتاه جایی برای آرامش ساخته جمیل عامل صادقی جایزه بهترین بازیگری بخش داستانی را به خود اختصاص داد.

موسوی با اشاره به اینکه سال ۹۵ یکی از پرکارترین سال‌های تولید فیلم نسبت به سال‌های گذشته در استان اردبیل بود، افزود: امیدواریم با افزایش تولیدات خوب هنرمندان اردبیلی در عرصه‌های مختلف فیلم و تئاتر شاهد رتبه‌های برتر تولیدات هنرمندان این استان در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.

وی از فعالیت خوب هنرمندان اردبیلی در چند ماه گذشته خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ده‌ها اثر و تولیدات فیلم کوتاه به جشنواره‌های ملی ارسال شده است که شاهد رتبه‌های خوب این آثار ارسالی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بودیم.

موسوی اظهار کرد: دهمین جشنواره فیلم رویش از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در خراسان رضوی برگزار شد که هنرمندان اردبیلی هم با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت کردند.