کـــــــرار را با تشویقهای خود شارژ کنیم
کـــــــرار را با تشویقهای خود شارژ کنیم

اویاقلیق : کرار بازیکن قدرتمندی است که توانائیهای منحصر بخود را دارد که در دیگر بازیکنان تراختور کمتر دیده میشود. علاوه بر این میتواند جای خالی بازیکن « از مادر پرسپولیسی زاده شده »  را تاحدودی پر کند. کمکاری در خون او نیست و در واقع در فرهنگ اعراب کمکاری و نهایتا خیانت ، عملا […]

اویاقلیق : کرار بازیکن قدرتمندی است که توانائیهای منحصر بخود را دارد که در دیگر بازیکنان تراختور کمتر دیده میشود. علاوه بر این میتواند جای خالی بازیکن « از مادر پرسپولیسی زاده شده »  را تاحدودی پر کند.
کمکاری در خون او نیست و در واقع در فرهنگ اعراب کمکاری و نهایتا خیانت ، عملا (نه درحرف) کاری دور از مردانگی بحساب می آید و سخت مقیدند تا در امور محوله به آنان کمکاری نکنند! نمونه های دیگر این ادعا بازیکنان عرب هموطنمان هستند که در هر تیمی که باشند، جانانه بازی میکنند و هیچیک از آنهاحرف و حدیثی ندارند و بخصوص در تیمهای جنوبی، شگفتی ها می آفرینند.
با همه این تعریفها، جاسم کرار یک نقطه ضعف دارد که همگان آنرا میدانیم و لازم است که کادر فنی بطور مناسب و درخور حال با او رفتار کنند تا نتیجه حاصل شود.
آنچه که به ما هواداران مربوط میشود، با توجه به «حساس» بودن این بازیکن، شارژ روحی- روانی او در ورزشگاه است!

«تشویق هواداران» برای این بازیکن در حکم «دوپینگ» است.
بایستی که هواداران ، هوای این بازیکن را داشته باشند تا روحیه بگیرد و حتی اگر از دست داور و یا هواداران رقیب، آزرده خاطر باشد، مسلما تشویقهای ما او را به عالمی فراتر از آزار و اذیت ها خواهد برد.

بازیکنانی که داریم ابزارهای موفقیت تیم هستند که هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند. جاسم کرار را باید کرارا تشویق کنیم تا گل ماندگار به استقلال را تکرار کند! انشاء الله