توجه به گفتمان اقتصاد مقاومتی رسالت کنونی مبلغان در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف
توجه به گفتمان اقتصاد مقاومتی رسالت کنونی مبلغان در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده امشب در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری نشست فصلی مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه به منظور هم‌اندیشی و هم فکری برای بررسی وضعیت فرهنگی منطقه و حل و فصل موانع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده امشب در نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری نشست فصلی مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه به منظور هم‌اندیشی و هم فکری برای بررسی وضعیت فرهنگی منطقه و حل و فصل موانع فرهنگی دینی موثر است و من از فرماندار و امام جمعه شهرستان سرعین به لحاظ دیدگاه مثبت به فعالیت و عملکرد اداره تبلیغات اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: شما مسؤولان حالت مشورتی و مشارکتی با مدیر کل دارید و در مدیریت ‌مشارکتی بحث تصمیم‌گیری مهمترین اصل است و مطالبه‌گری امری است که در مدیریت مشارکتی شکل می‌یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در کلیه شهرها فعالیت فرهنگی تبلیغی مطلوب است اما نقش آفرینی سازمان در بخش‌ها و روستاها قابل دقت است باید روستاها را اولویت کاری خود قرار دهید و در استقرار مبلغ در خانه‌های عالم بدون روحانی همت کنید.

ستوده ادامه داد: در بحث تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی روستایی روحانیون مستقر و طرح هجرت را مشارکت دهید عضویت یابند که این عضویت در تصمیم‌گیری وضعیت فرهنگی، عمرانی و خدماتی روستا تاثیر به سزایی دارد.

وی افزود: از هر دو ماه یکبار با موضوع ائمه جمعه با روحانیون بومی، طرح هجرت و مستقر نشست هم‌اندیشی برگزار کنید و سعی کنید کارهای فرهنگی در منطقه قابل لمس مردم باشد یعنی مردم کارکرد دستگاه‌های فرهنگی را عیناً ببینند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با دستگاه‌های زیر مجموعه دفتر مقام معظم رهبری اعم از سپاه پاسداران، صدا و سیما، دانشگاه‌ها، اوقاف و امورخیریه، بنیاد مسکن، کمیته امداد و… ارتباط تنگاتنگ داشته و برنامه مشارکتی در شهرستان برگزار کنید.

ستوده از مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه خواست در بحث نفوذ دقت لازم را داشته باشند زیرا دشمن در کمین است و در فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده می‌خواهد خانواده و فرزندان را در سنین مختلف در موبایل، تلگرام، تبلت و اینترنت غرق کند تا احترام به بزرگان در خانواده را سلب کندن هوشیار باشید و در منابر و در شبکه تبلیغ مردم را از ترفند مخرب دشمنان آگاه‌سازی کنید.

وی تصریح کرد: شما مسؤولان  باید اطلاعات کافی در خصوص طرح طوبی تشکل‌های دینی و سامانه سجام اعزام مبلغان و بخشنامه‌های اداری داشته باشید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه را به برگزاری مراسم به صورت منسجم و باشکوه به‌ویژه در ایام فاطمیه اول و دوم فرا خواند.

ستوده مواردی مانند ارتقای کلاسه کار سازمان، اهمیت به تکریم ارباب رجوع، توجه به گفتمان اقتصاد مقاومتی، تفویض برخی اختیارات به کارکنان، ارسال اسناد مالی سال جاری تا آخر بهمن ماه و تعامل با ائمه جمعه و نشست هم اندیشی با روحانیون منطقه از مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه خواستار شد.

به  گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان اردبیل با شرکت مسؤولان ادارات شهرستان‌ها و با حضور امام جمعه و فرماندار سرعین در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.