پیشرفت ۲۳ درصدی ساختمان حوزه علمیه برادران گرمی
پیشرفت ۲۳ درصدی ساختمان حوزه علمیه برادران گرمی

هادی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: طرح احداث ساختمان مرکزی حوزه علمیه برادران گرمی از شهریور ۹۴ در شهرک ولیعصر (عج) آغاز شده است. وی با بیان اینکه زیربنای این طرح ۵۰ هزار و ۲۳ متر مربع است، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اردبیل کارفرمای پروژه بوده […]

هادی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: طرح احداث ساختمان مرکزی حوزه علمیه برادران گرمی از شهریور ۹۴ در شهرک ولیعصر (عج) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای این طرح ۵۰ هزار و ۲۳ متر مربع است، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اردبیل کارفرمای پروژه بوده و با نظارت دفتر توسعه و عمران حوزه علمیه قم احداث می‌شود.

مجری طرح احداث حوزه علمیه برادران گرمی مغان افزود: اعتبار تکمیل ساختمان حوزه علمیه برادران ۴۰ میلیارد ریال بوده و با پیشرفت مناسبی در حال احداث است.

اسدی خواستار حمایت و مشارکت خیرین در احداث این پروژه شد و افزود: در صورت تامین به موقع اعتبار این پروژه اوایل سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حوزه علمیه برادران گرمی از سال ۸۹ در ساختمان استیجاری در حال تربیت طلاب بوده و نیاز به یک ساختمان مستقل دارد.

انتهیا پیام/۳۳۵۶/خ۲۰