تأکید استاندار اردبیل بر برخورد جدی و قضایی با متخلفان ساخت‌وساز غیر مجاز
تأکید استاندار اردبیل بر برخورد جدی و قضایی با متخلفان ساخت‌وساز غیر مجاز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش شامگاه پنج‌شنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر اردبیل اظهار کرد: در برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز نباید به اخطار کتبی و تذکر بسنده کرد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش شامگاه پنج‌شنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر اردبیل اظهار کرد: در برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز نباید به اخطار کتبی و تذکر بسنده کرد.

وی بیان کرد: باید برخورد جدی واقدام قضائی انجام شود چرا که کوچکترین اتفاق علاوه بر زیر سئوال بردن آبروی استان و کشور صدمات جبران‌ناپذیری به بار می‌آورد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌های کمیسیون ماده ۵ باید اصول و ضوابط شهرسازی مورد توجه قرار گیرد، گفت: ضوابط شهرسازی مقدم بر منافع اقتصادی افراد است و پرونده‌هایی که در این کمیسیون و نظایر آن بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود نباید مجدداً به کمیسیون ماده ۵ ارجاع شود و مصوبات این کمیسیون لازم الاجرا است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، ۲۶ پرونده در زمینه‌های اصلاح و تغییر پروانه، اصلاح عرض کوچه، افزایش زیربنا و ساخت و سازهای مسکن مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.