تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۶ سانتی‌متر افزایش یافته است
تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۶ سانتی‌متر افزایش یافته است

فرهاد سرخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۲۸ دی ماه امسال برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۵۶ سانتی‌متر گزارش شده است. وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: ۲۸ دی ماه سال گذشته نیز تراز آبی […]

فرهاد سرخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۲۸ دی ماه امسال برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۵۶ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: ۲۸ دی ماه سال گذشته نیز تراز آبی دریاچه ارومیه یک هزار و ۲۷۰٫۴۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

دبیر استانی دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه تراز آبی این دریاچه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته یک هزار و ۲۷۰٫۶۲ سانتی‌متر عنوان شده است.

وی با بیان اینکه تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی گذشته برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۰۸ سانتی‌متر اعلام شده است، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سرخوش تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۴ سانتی‌متر گزارش شده است.

دبیر استانی دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه تراز اکولوژیک این دریاچه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه نیز در حالت طبیعی و نرمال یک هزار و ۲۷۴٫۱۰ سانتی‌متر بود.

وی اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۲۸ دی ماه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ۱۶ سانتی‌متر افزایش یافته است.