برای توسعه چاراویماق اقدام نشود سراغ استان زنجان می‌رویم/ چاراویماق با تولید ۸۰ هزار تن گندم سیلو ندارد
برای توسعه چاراویماق اقدام نشود سراغ استان زنجان می‌رویم/ چاراویماق با تولید ۸۰ هزار تن گندم سیلو ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از چاراویماق، حجت‌الاسلام جلیل زرنقی عصر امروز در نشست کارگروه رفع موانع استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان چاراویماق که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان اینکه ۳۰۰ هزار شهید داده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم، اظهار داشت: برای مرگ بر آمریکا گفتن باید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از چاراویماق، حجت‌الاسلام جلیل زرنقی عصر امروز در نشست کارگروه رفع موانع استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان چاراویماق که با حضور استاندار برگزار شد، با بیان اینکه ۳۰۰ هزار شهید داده‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم، اظهار داشت: برای مرگ بر آمریکا گفتن باید اقتصاد پر قدرتی داشته باشیم، بدون اقتصاد مقاوم نمی‌شود گفت برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از ته دل کار کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم تعاون تشکیل داده و موانع را رفع کنیم، باید خیری که برای سرمایه‌گذاری می‌آید از دستش ببوسیم، نه اینکه بر سر راهش مانع ایجاد کنیم.

زرنقی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی تاکید رهبری و رئیس جمهوری و حتی استاندار هم است اما تا به امروز که سه سال از عمر دولت می‌گذرد یک کلنگ‌زنی در شهرستان چاراویماق انجام نشده است، در این سه سال چه کار کرده‌اید؟

 

شهرستان چاراویماق با تولید ۸۰ هزار تن گندم سیلو ندارد

امام جمعه شهرستان چاراویماق در ادامه نبود شبکه فاضلاب، سدبندی، تاکسیرانی، استخر، برق پاساژ مسجد جامع، کمربندی، جاده دانشگاه پیام نور را از نیازهای این شهرستان اعلام کرد و گفت: متاسفانه شهرستان چاراویماق از داشتن آب شرب مناسب و دسترسی به شبکه‌های تلویزیون محروم است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان چاراویماق ۸۰ هزار تن گندم به دولت داده اما سیلو ندارند، اظهار کرد: این شهر دورافتاده است و باید رسیدگی شود.

زرنقی در پایان افزود: زمانی مردم اردبیل که از تبریز گلایه‌مند بودند، با گلایه از تبریز جدا و به طور کلی به استان تبدیل شدند، امروز نیز اگر قرار است برای توسعه چاراویماق رسیدگی نشود ما هم به سمت استان زنجان می‌رویم.