رسیدگی به پرونده های حقوقی بخش تولید خارج از روند قضایی
رسیدگی به پرونده های حقوقی بخش تولید خارج از روند قضایی

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری روز پنجشنبه در جلسه رفع موانع تولید و اشتغال استان در شهرستان چاراویماق افزود: مشکلات بخش های تولیدی با قوه قضاییه و سازمان های مرتبط با این قوه در کمیته حمایت قضایی مورد بررسی و پیگیری جدی است. وی تاکید کرد: در چهارچوب قانون […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری روز پنجشنبه در جلسه رفع موانع تولید و اشتغال استان در شهرستان چاراویماق افزود: مشکلات بخش های تولیدی با قوه قضاییه و سازمان های مرتبط با این قوه در کمیته حمایت قضایی مورد بررسی و پیگیری جدی است.
وی تاکید کرد: در چهارچوب قانون و تا جایی که توانایی داریم درکنار سرمایه‌گذاران هستیم.
حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ بار درقران مجید به وفای به عهد درقالب های مختلف تاکید شده است، افزود: وفای به عهد حق الناس است و نباید مسوولان زیر بار مسوولیتی بروند که از اختیاراتشان خارج است.
وی گفت: به لحاظ سیستماتیک ارتباط و تعامل تنگاتنگی بین سه قوه قضاییه، مجریه و مقننه وجود دارد اما به لحاظ تفکیک قوا ارتباط سازمانی وجود ندارد ولی با این حال تعامل و هماهنگی و همفکری بین سه قوا وجود دارد.
حجت الاسلام مظفری گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی اهتمام ویژه ای به حل مشکلات مردم دارد و تمامی مسوولان و دستگاه های مختلف درکنار هم با همدلی و تعامل تلاش می کنند.
وی ادامه داد: ضروری است مسوولان بر قول و عهدهای خود پایبند باشند و بی جهت عوام فریبی نکنند و زیر تعهدات غیرممکن نروند.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهارکرد: برای رسیدن به هدف های بلند باید همت بلند داشته باشیم کار زیاد است و فرصت کم باید گامهای بلند برداشته شود .