آغاز احداث درمانگاه خدمات درمانی بسیج در سال ۹۶
آغاز احداث درمانگاه خدمات درمانی بسیج در سال ۹۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی صبح امروز در دومین همایش مجمع فصلی اقشار بسیج شهرستان خلخال از پیگیری ایجاد درمانگاه خدمات درمانی بسیج در خلخال خبر داد و گفت: در سال ۹۶ کار اجرایی در شهرستان خلخال آغاز خواهد شد. وی گفت: برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی صبح امروز در دومین همایش مجمع فصلی اقشار بسیج شهرستان خلخال از پیگیری ایجاد درمانگاه خدمات درمانی بسیج در خلخال خبر داد و گفت: در سال ۹۶ کار اجرایی در شهرستان خلخال آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای این پروژه بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تامین اعتبار شده و با مساعدت فرماندار شهرستان و سایر مسؤولان با تامین زمین این درمانگاه در خلخال احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه خلخال یکی از عمده اهداف مجمع فصلی اقشار شهرستان خلخال را کمک به دولت، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و احصای مشکلات با تشکیل ۱۰ کارگروه بوده که در هر حوزه مشکلات به ترتیب احصاء و از سوی مسؤولان شهرستان قابل پیگیری است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدیریت صدا و سیمای مرکز اردبیل در توجه به انعکاس خبری شهرستان خلخال گفت: از سال ۹۲ این مشکل در حضور نماینده وقت مجلس‌، فرمانداران سابق ومسؤولان بارها گفته شده ولی با بی‌توجهی از سوی مدیریت کل صدا و سیما مرکز استان اردبیل مواجه شده است.

وی خواستار توجه مدیریت کل صدا و سیمای مرکز استان به قابلیت و توانمندی شهرستان خلخال در حوزه مفاخر و فرهنگ و انعکاس خبری شهرستان خلخال در سیمای استان شد و از اظهار بی‌لطفی صدا و سیما استان به شهرستان خلخال اظهار گله‌مندی کرد.