دستگیری کلاهبرداران ۱۹ میلیاردی در تبریز
دستگیری کلاهبرداران ۱۹ میلیاردی در تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی چند فقره کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی چند فقره کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان تبریزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از مالبخاتگان و بررسی اسناد و مدارک موجود ، دو کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در تهران دستگیر شدند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده که در زمینه خرید و فروش چرم و کفش فعالیت داشته با صدور چک‌های بلامحل از اصناف و کسبه بازار چرم تبریز کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجموع کلاهبرداری صورت گرفته ۱۹ میلیارد ریال است، گفت: کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس، خاطرنشان کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است و شهروندان می بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی،زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

کشف ۴ کیلوگرم هروئین در تبریز        

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴ کیلو گرم هروئین و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه ای خبر داد.

قاسم دهقانی افزود:برابر اخبار واصله مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های همجوار به استان‌های مرکزی کشور، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و ایجاد ایست بازرسی در یکی از محورهای مواصلاتی استان، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر را مشاهده کرده و دستور توقف دادند که راننده ها به فرمان پلیس توجه نداشته و متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در نهایت این خودروها را متوقف کردند، اذعان داشت: در بازرسی از این خودروها مقدار ۴ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه در داخل هواکش خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: در این عملیات تعداد دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.