نزدیک ۲۰۰ هزار پرونده مشاوره در کلانتری‌های آذربایجان غربی ثبت شده است
نزدیک ۲۰۰ هزار پرونده مشاوره در کلانتری‌های آذربایجان غربی ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه علی ابراهیمی صبح امروز در جمع مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌های تابعه انتظامی استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: سازمان ناجا یک سازمان تحول گرا است. وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی به مراجعین در کلانتری‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه علی ابراهیمی صبح امروز در جمع مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌های تابعه انتظامی استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: سازمان ناجا یک سازمان تحول گرا است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی به مراجعین در کلانتری‌ها و پاسگاه‎های نیروی انتظامی مورد توجه بیش‌تری قرار گیرد و خدمت به مردم در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها ساری و جاری باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: هدف ما در ناجا رضایت جامعه و مردم از عملکرد پلیس است که برای کسب رضایت باید ۳ اصل را مد نظر قرار داد.

این مسؤول ادامه داد: به‌کارگیری فن‌آوری روز در پاسگاه و کلانتری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برخورد سنتی هم اکنون در برخورد با ارباب رجوع نمی‌تواند ارتباط موثری را برقرار کند.

ابراهیمی استفاده از اطلاعات و دانش روز را برای کارکنان نیروی انتظامی خواستار شد و اظهار داشت: به‌کارگیری افراد متعهد، دلسوز، مبتکر و خلاق در امورات نیز مورد تاکید قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: در بحث جرائم و آسیب‌ها اولویت کاری ما باید برمبنای پیش‌بینی، پیشگیری و در نهایت مقابله باشد.

این مسؤول گفت: پیشگیری  در ناجا  به سه نوع بوده و شامل پیشگیری انتظامی، قضایی و اجتماعی است که پیشگیری اجتماعی از همه مهم‌تر بوده و این امر وظیفه مشاوران نیروی انتظامی در بخش پیشگیری اجتماعی است.

ابراهیمی گفت: امسال نزدیک ۲۰۰ هزار پرونده مشاوره در کلانتری‌ها ثبت شده و اگر این خدمات مورد قبول مردم باشد موجب ارتقای جایگاه پلیس خواهد بود.

وی ادامه داد: صبور، متخصص، محرم اسرار بودن مردم، داشتن گوش شنوا، زبانی راهنما، پاسخگو و هدایتگر بودن باید از ویژگی‌های مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها باشد.