پیروزی تیم فوتبال جوانان آذردان اردبیل مقابل نماینده مازندران
پیروزی تیم فوتبال جوانان آذردان اردبیل مقابل نماینده مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، در مهمترین رویدادهای ورزشی امروز در استان، تیم فوتبال جوانان آذردان اردبیل مقابل تیم خوب و باانگیزه شهرآشوب ساری به برتری رسید، سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان اردبیل با تأیید رئیس فدراسیون قایقرانی کشور معرفی شد و تیم والیبال عقاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، در مهمترین رویدادهای ورزشی امروز در استان، تیم فوتبال جوانان آذردان اردبیل مقابل تیم خوب و باانگیزه شهرآشوب ساری به برتری رسید، سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان اردبیل با تأیید رئیس فدراسیون قایقرانی کشور معرفی شد و تیم والیبال عقاب سبلان اردبیل نیز در یک بازی خارج از خانه در مقابل مقاومت فرمانداری مهاباد پیروز میدان شد.

جدیدترین و مهمترین اخبار ورزشی استان اردبیل به شرح زیر است:

* سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان اردبیل مشخص شد

با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و با تأیید رئیس فدراسیون قایقرانی کشور، مرتضی قاطع به عنوان سرپرست جدید هیأت قایقرانی استان اردبیل انتخاب شد.

هیأت قایقرانی استان اردبیل در چند سال اخیر از هیأت‌های موفق و پرمدال استان اردبیل بود، هر چند در ظرف سال‌های اخیر فعالیت‌ و تمرینات این مجموعه به حالت راکد درآمده بود ولی امیدهای زیادی به احیای مجدد این رشته پرطرفدار در استان اردبیل وجود دارد.

* برتری تیم والیبال عقاب سبلان اردبیل در مهاباد

تیم والیبال عقاب سبلان اردبیل در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور از گروه اول با ارائه یک بازی زیبا و حساب شده شروع محکم و مناسبی از خود نشان داد و توانست در دو ست اول مسابقه پیروز میدان شود و امیدها برای کسب پیروزی در این مسابقه را افزایش دهد.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد با بهره‌گیری از تماشاگران پرتعداد خود در ست سوم و چهارم مسابقه، بازی بهتری از خود نشان داد و با پیروزی در این گیم‌ها بازی را به ست پنجم کشاند، ولی در ست پنجم شاگردان پوریا یزدان‌پناه نتیجه بازی را به سود خود تغییر دادند تا به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند.

* برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه فجر در شهرستان پارس‌آباد

با اعلام سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است و پیش‌بینی برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف و متنوع فرهنگی ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد به عمل آمده است.

* برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی بهتر به اسکی بازان استان اردبیل

امروز با حضور رئیس هیأت اسکی استان اردبیل، دبیر و مسؤولان کمیته هیأت اسکی جلسه و نشستی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به ورزشکاران اسکی در پیست اسکی آلوارس برگزار شد و موارد لازم برای خدمات بهتر به علاقه‌مندان اسکی و جلب رضایت ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت.

برد روحیه بخش تیم فوتبال جوانان آذردان اردبیل

تیم فوتبال آذردان اردبیل از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان فوتبال کشور مقابل تیم شهرآشوب ساری به برتری دست یافت و علاوه بر بهبود جایگاه خود در جدول مسابقات، امیدهای خود برای صعود به دور بعدی مسابقات را نیز افزایش داد.