اصلی‌ترین مشکل تشکل‌های خصوصی دریافت تسهیلات از بانک‌ها است
اصلی‌ترین مشکل تشکل‌های خصوصی دریافت تسهیلات از بانک‌ها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وثوقی ایرانی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: اتاق بازرگانی اردبیل در برگزاری دوره‌های آموزشی و تعداد شرکت‌کننده دارای رشد بوده و رتبه دوم کشور را در این زمینه به دست آورده است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وثوقی ایرانی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: اتاق بازرگانی اردبیل در برگزاری دوره‌های آموزشی و تعداد شرکت‌کننده دارای رشد بوده و رتبه دوم کشور را در این زمینه به دست آورده است.

وی گفت: سبد صادرات استان بیشتر محصولات کشاورزی، پلاستیکی، شیرینی و شکلات است و در این زمینه با توجه به نمونه‌های خارجی موجود و مناسب بودن وضعیت فروش آنها مطلوب عمل نکردیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: در پنج سال اخیر اصلی‌ترین مشکل تشکل‌های خصوصی مشکل در دریافت تسهیلات از بانک‌ها است.

وثوقی‌ ایرانی ادامه داد: پیوند با اقتصاد کشورها مخصوصا کشورهای منطقه در طول سالیان گذشته انجام شده و دفتر تجاری ایران در باکو و مسکو افتتاح  شده است.

وی گفت: توسعه پیوند با کشورهای منطقه نیز انجام شده و کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان برگزار شد و سرکنسول روسیه اخیرا از استان اردبیل بازدید کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: انتظار این وجود دارد که در برابر افزایش مالیات بخش خصوصی، انتظار کاهش مالیات وجود دارد.