۴ برنامه برای افزایش بهره‌وری اقتصادی در اردبیل
۴ برنامه برای افزایش بهره‌وری اقتصادی در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: در زمینه تکمیل و بهره‌برداری در نیروگاه جدید حرارتی،  آبی و انرژی تجدیدناپذیر اقدامات مناسب انجام شده است. وی بیان کرد: ارتقای بهره‌وری و کاهش شبکه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: در زمینه تکمیل و بهره‌برداری در نیروگاه جدید حرارتی،  آبی و انرژی تجدیدناپذیر اقدامات مناسب انجام شده است.

وی بیان کرد: ارتقای بهره‌وری و کاهش شبکه‌های توزیع انجام شده و امید است با ۲۳ برنامه عملیاتی در استان کاهش تلفات به شکل کامل انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل یادآور شد: از اهم فعالیت شرکت توزیع اردبیل تعویض پکیج‌های  250 به LED 100 وات در شهرستان سرعین و اردبیل است.

علیزاده عنوان کرد: برق‌رسانی روستاهای بالای ۱۰ خانوار انجام شده است و روستاهایی که  فاقد این امکان هستند  به زودی برق‌دار خواهند شد.

وی گفت: سیستم خورشیدی پرتابل عشایری به ۲۹۷ خانوار عشایری انجام شده و یا در حال تحویل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار کرد: ارتقای بهره‌وری در تکالیف ابلاغی از طرف وزارت نیرو به شرکت‌های توزیع انجام شده است.

علیزاده افزود: ساخت دستگاه بهینه‌ساز توان به قدرت ۲۰ کیلووات با فیلتر نیمه صنعتی انجام شده و  در ادامه با قدرت ۱۰۰ کیلووات و با فیلتر صنعتی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: دستگاه فازیاب تعیین فاز مشترکان شبکه توزیع درصدد کمک به اهداف اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است.