جلب رضایت خدا در هر پست سازمانی مورد توجه قرار گیرد
جلب رضایت خدا در هر پست سازمانی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جلب رضایت خداوند متعال نه جناح‌ها و اشخاص در هر پست سازمانی مورد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جلب رضایت خداوند متعال نه جناح‌ها و اشخاص در هر پست سازمانی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هر فرد در هر پست سازمانی که قرار دارد فقط باید نظر ذات اقدس الهی را مورد توجه قرار داده و به دنبال خشنودی افراد، اشخاص و جریان‌های سیاسی نباشد.

این استاد دانشگاه و حوزه‌های علمیه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام را با الهام از آیات و روایات دانست و ادامه داد: اغلب نهادهایی که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله کمیته امداد، بسیج و این مجموعه تاسیس شده با الهام از معارف اهل بیت (ع) بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه حضرت امام به واسطه ژرف‌نگری و بینش عمیقی که نسبت به آموزه‌های دینی و معارف قرآنی دارند در نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب سازمان‌های مختلفی را بنا نهاده‌اند، گفت: باید برای کیفیت بخشیدن به برنامه‌های آن نهادها اهتمام ورزید.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در قرآن کریم به موضوع تبلیغ به صورت عمیق و اساسی پرداخته شده است، اضافه کرد: خداوند متعال به شکل ظریف ولی بنیادین در قرآن کریم به این مقوله پرداخته است پس باید در این سمت و سو به صورت جدی گام‌هایی برداشت.

قریشی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان منصوب شده است، ضمن آرزوی توفیق برای وی، اظهار داشت: ریاست جدید سازمان سوابق علمی و اجرایی مشخصی دارند که امید است در این زمینه توفیق پیدا کنند.

این استاد دانشگاه و حوزه‌های علمیه اقدامات ارزنده مدیریت سابق این سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: شکرنیا پیش از این هم در صدا و سیمای آذربایجان غربی سال‌های طولانی در حال خدمت بود که از این پس نیز در خدمت فرهنگ و انقلاب اسلامی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: باید برنامه‌های مختلف و مناسب از لحاظ کمی و کیفی برای این ایام با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرا شود.