ضرورت برخورد جدی با خدشه‌دارکنندگان وحدت در جامعه
ضرورت برخورد جدی با خدشه‌دارکنندگان وحدت در جامعه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر قاضی‌پور بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه‌ای با اخلال‌گران وحدت در استان صورت خواهد گرفت. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر قاضی‌پور بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه‌ای با اخلال‌گران وحدت در استان صورت خواهد گرفت.

وی در واکنش به حواشی دیروز جلسه استاندار در مهاباد، افزود: کسانی که در ظاهر ادعای دفاع از حقوق ملت و قومیت‌ها را دارند بهتر است که بروند فرزندان و خانواده‌های خود را کنترل کنند که به دشمنان این مرز و بوم ملحق نشوند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون با همه قومیت‌ها با احترام برخورد کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ولی این طور به نظر می‌رسد که عده‌ای با این اتحاد مخالف هستند نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طورت قطع با کسانی که وحدت مردم را به چالش بکشند به شدت برخورد می‌کنیم، اضافه کرد: از این به بعد هیچ‌گونه احترامی برای وحدت‌شکن‌ها قائل نخواهیم بود.

قاضی‌پور با بیان اینکه فقط رهبری می‌تواند تاریخ و زمان مناسبت‌های مذهبی کشور مانند عید قربان و فطر را تعیین کنند، گفت: هیچ فرد دیگری در شهر و روستاهای کوچک صلاحیت اعلام روز و تاریخ دیگری برای این مناسبت‌ها نداشته و نخواهد داشت و باید برای حفظ وحدت ملی گام‌های بلندی برداردیم و به حاشیه‌سازها اجازه جولان ندهیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: فتنه سرکوب نشده و همچنان نقشه می‌کشند، ۹ دی یک روز بود ولی اتاق فکر دشمن همچنان دائر است.

وی با بیان اینکه خوارج و خودفروختگان داخلی باید بدانند که پیرو ولایت فقیه هستیم، اظهار داشت: برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، با حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف مردم به صورت جدی تلاش خواهد شد.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به معنای واقعی کلمه یک استان حساس به شمار می‌رود، به طوری که در آن پیروان ادیان توحیدی و مذاهب مختلف ساکن هستند، اظهار داشت: باید برای برگزاری یک انتخابات باشکوه ضمن صیانت از وحدت ملی گام برداشت.