حل مشکل بیکاری با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان
حل مشکل بیکاری با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید چیت‌چیان پیش از ظهر امروز در بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: کیفیت کالاهای تولیدکنندگان داخلی بسیار مناسب برای بازارهای داخلی و خارجی است و باید از این ظرفیت برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید چیت‌چیان پیش از ظهر امروز در بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: کیفیت کالاهای تولیدکنندگان داخلی بسیار مناسب برای بازارهای داخلی و خارجی است و باید از این ظرفیت برای حل مشکل بیکاری استفاده شود.

وی عنوان کرد: مشکلات این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی باید حل شده و تسهیلات لازم در این زمینه به این مجموعه‌ها ارائه می‌شود.

وزیر نیرو یادآور شد: استفاده از تکنولوژی‌های روز در این واحدها باعث افزایش راندمان آنها می‌شود و به روز بودن این مجموعه‌ها باعث می‌شود که ظرفیت بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهند.

چیتچیان با اشاره به اینکه وظیفه دولت ارائه تسهیلات و تجهیزات به این واحدها است، گفت: ظرفیت استان اردبیل در این زمینه بسیار بالا است و امیدواریم با حل این مشکلات در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استان باشیم.

وی به مسئله صادرات کالاهای داخلی اشاره کرد و گفت: باید به مسئله صادرات توجه ویژه‌ای انجام شود و با سیاست‌گذاری در شناسایی نیازهای بازارهای کشورهای دیگر ظرفیت تولید این محصولات در داخل کشور فراهم شود.