مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل به جد پیگیری می‌شود
مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل به جد پیگیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر نیرو در بدو ورود به استان اردبیل که با حضور استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری استاندار و نمایندگان مشکلات واحدهای تولیدی حل می‌شود. حمید چیتچیان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر نیرو در بدو ورود به استان اردبیل که با حضور استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری استاندار و نمایندگان مشکلات واحدهای تولیدی حل می‌شود.

حمید چیتچیان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید به جد پیگیری شود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشقدم شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بازدید از کارخانه‌های نساجی ستاره اردبیل، الکترونیک پردازش، پای مرغ ترابی و مجتمع تولید لوله و  PVC شرکت سبز دشت در برنامه‌های بازدید وزیر نیرو پیش‌بینی شده است.