تعلل دولت در ارسال محدوده مناطق آزاد مانع طرح لایحه در مجلس بود
تعلل دولت در ارسال محدوده مناطق آزاد مانع طرح لایحه در مجلس بود

صدیف بدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به تصویب محدوده منطقه آزاد اردبیل در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه در روز گذشته گفت: تعلل دولت در ارسال محدوده مناطق آزاد جدید پیشنهادی مانع طرح لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید در مجلس شورای اسلامی بود. وی افزود: مجمع […]

صدیف بدری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به تصویب محدوده منطقه آزاد اردبیل در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه در روز گذشته گفت: تعلل دولت در ارسال محدوده مناطق آزاد جدید پیشنهادی مانع طرح لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید در مجلس شورای اسلامی بود.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس دهم با جدیت پیگیر تصویب لایحه منطقه آزاد اردبیل است و روز ۲۳ آبان‌ماه سال جاری نیز به جهت تعلل دولت در ارسال محدوده مناطق آزاد جدید به مجلس به رئیس جمهور تذکر داده بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: با تصویب محدوده مناطق آزاد پیشنهادی جدید و ارسال آن به مجلس، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با گزارشی لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید را تقدیم هیئت رئیسه خواهد کرد تا در صف بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

بدری گفت: با تلاش مجمع نمایندگان استان کلیات لایحه به تصویب مجلس رسید و تمام تلاش خود را برای تصویب نهایی این لایحه مهم و حیاتی برای پیشرفت و توسعه استان اردبیل انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی استان اردبیل روز ۲۸ دی‌ماه با مساحت تقریبی ۳۴ هزار هکتار شامل شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد به تصویب کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رسید.