موتور تراکتورسازی بدون هواداران از رمق افتاد
موتور تراکتورسازی بدون هواداران از رمق افتاد

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. تیم تراکتورسازی خیلی زود و توسط محمد ابراهیمی به گل دست یافت، ابراهیمی با حرکت عرضی و شوت دقیق توپ را از خط دروازه تیم آبادانی عبور داد. […]

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

تیم تراکتورسازی خیلی زود و توسط محمد ابراهیمی به گل دست یافت، ابراهیمی با حرکت عرضی و شوت دقیق توپ را از خط دروازه تیم آبادانی عبور داد.

بعد از گل هم تیم تراکتورسازی برای زدن گل‌های بیشتر حمله کرده و دقایق ۱۵ و ۲۰ فرزاد حاتمی و محمد نوری شانس گلزنی برای تیم میزبان را داشتند.

در سکوت ورزشگاه یادگار عطش بازیکنان تراکتورسازی برای زدن گل دوم فروکش کرده و این تیم نفت بود که از دقیقه ۳۰ سوار بازی شده و چند موقعیت خوب را به دست آوردند.

در دقیقه ۳۷ ضربه حکیم نصاری مهاجم نفت را اخباری با واکنش فوق‌العاده مهار کرد.

در دقایق ۴۰ و ۴۵ تیم مهمان دو موقعیت دیگر گلزنی را از دست داد تا نیمه نخست به سود تراکتورسازی به اتمام رسد.

در نیمه دوم بالاخره تیم نفت آبادان مزد حملات خود را گرفته و پاس عبداله زاده با ضربه نیک‌نفس همراه شد تا نتیجه به تساوی کشانده شود.

شادی تیم مهمان تنها دو دقیقه دوام داشته و میزبان خیلی زود بار دیگر در این بازی پیش افتاد.

در دقیقه ۶۲ پاس عمقی از میانه‌های میدان، امید عالیشاه را با دروازه‌بان تیم نفت آبادان تک به تک کرد تا بازیکن جدید این تیم توپ را از بالا سر هوری عبور داد تا نتیجه بازی دو بر یک به سود تراکتورسازی رقم خورد.

در دقیقه ۷۴ ضربه ممشلی با واکنش اخباری همراه بوده و توپ را کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۶ علی عبداله زاده با ضربه سر موفق شد گل دوم تیم مهمان را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسد.

تیم داوری این بازی  موعود بنیادی‌فر، قهرمان نجفی، محسن سلطانی، پیروز سیف الله‌پور بوده و ناظر داوری هم محمود رفیعی بود.

بنیادفر در این بازی عزیز معبودی و‌ گویی هیان کیم از صنعت نفت آبادان و محمد نوری و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی با کارت زرد جریمه کرد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت آبادان با رای کمیته انضباطی بدون تماشاگر و در ورزشگاه خالی از هوادار برگزار شد.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز ۳۴ امتیازی شده و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.