به گزارش اویاقلیق : مهرداد خادمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که بعد از سال‌ها به تبریز و نزد مردم خون‌گرم تبریز برگشته‌ام. آقای کریمی همیشه می‌گوید تراکتورسازی تیم بزرگی است و در همه نقاط بازیکنان خوب دارد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به […]

به گزارش اویاقلیق : مهرداد خادمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که بعد از سال‌ها به تبریز و نزد مردم خون‌گرم تبریز برگشته‌ام. آقای کریمی همیشه می‌گوید تراکتورسازی تیم بزرگی است و در همه نقاط بازیکنان خوب دارد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما به دنبال این هستیم که به بهترین شکل از بازیکنان خود بهره برده و از نقاط قوت‌مان استفاده کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای دیدار مقابل تراکتورسازی یکی از مدافعان‌مان را در اختیار نداریم. به دنبال این هستیم که تراکتورسازی را کنترل کنیم و با استفاده از فرصت‌های‌مان سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم نفت آبادان افزود: ما امیدواریم از تبریز با دست پر گردیم. در دور رفت تراکتورسازی در گرمای هوا به اهواز آمد. این از شرایط جدول است که ما باید در سرمای تبریز مقابل تراکتورسازی قرار بگیریم.

خادمی که به جای فیروز کریمی در نشست خبری حضور یافته بود، در مورد نقل‌وانتقالات تیم صنعت نفت ابادان گفت: با توجه به ضعف‌هایی که داشتیم، دو سه بازیکن به جمع‌مان اضافه شدند. هنوز دو جای خالی داریم که در ادامه آن‌ها را پر می‌کنیم.

وی با اشاره به محرومیت هواداران تیم تراکتورسازی،خاطرنشان کرد: بالاخره سکوهای تبریز، سکوهای شناخته شده‌ای است. تراکتورسازی با هوادارانش معروف شده است. زیبایی فوتبال به هواداران است. فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال بهتر است به نوع دیگری برخورد کند و راهکار بهتری پیدا کند تا تیم‌ها ضربه نخورند. حیف است که هواداران تراکتورسازی در بازی فردا در ورزشگاه حضور نداشته باشند.