به گزارش اویاقلیق ، این سکانس مربوط به بازی سحر قریشی است که باید از ارتفاعی بلند در جاده چالوس به پایین می پرید. به دلیل حساسیت ساعت‌ها گروه مشغول فراهم کردن مقدمات بودند. در این سکانس نرگس محمدی در کنار سحر قریشی بازی داشت و به گفته کارگردان یکی از صحنه های مهیج «پیکسل» […]

به گزارش اویاقلیق ، این سکانس مربوط به بازی سحر قریشی است که باید از ارتفاعی بلند در جاده چالوس به پایین می پرید. به دلیل حساسیت ساعت‌ها گروه مشغول فراهم کردن مقدمات بودند.

در این سکانس نرگس محمدی در کنار سحر قریشی بازی داشت و به گفته کارگردان یکی از صحنه های مهیج «پیکسل» بشمار می رود. قریشی خودش می گوید:« واقعا از تجربه جدید راضی هستم و امیدوارم این کار دیده شود و این جنس تولید بازهم تکرار شود. ضمن آن که کار با آقای لطیفی خیلی جذاب و دلپذیر است.چون آنقدر خوش انرژی است که ما در طول روز گذر زمان را اصلا احساس نمی کنیم.

البته من قرار بود در «ساخت ایران» با ایشان همکاری کنم که قسمت نشد.» او فیلمنامه «پیکسل» را دیگر نقطه قوت سریال می داند و ادامه می دهد:«در روزهای اول نمی دانستم حرف فیلمنامه چیست؛ راستش خیلی پیچیده بود اما به حامد عنقا اعتماد کردم، چون بسیار قلم زیبایی دارد. از طرفی یک اتفاق جدید با «پیکسل»در حال شکل گیری است و برای من بسیار جذاب بود که در کاری حضور داشته باشم که ممکن است کمتر برای هر بازیگری پیش بیاید. به همین دلیل به عنوان بازیگر، اولین کسی بودم که با این پروژه قرارداد بستم.»

(عکس) بانجی‌جامپینگ سحر قریشی

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می آید که طراحی ، نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه ای متفاوت پایه ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. این سریال قرار است در فضایی خارج از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

مهراوه شریفی‌نیا، حمید گودرزی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی ،جواد یحیوی،نرگس محمدی، یاسمن معاوی ، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمد حسین لطیفی بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و داستان آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟

(عکس) بانجی‌جامپینگ سحر قریشی

فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا،کارگردان فاز اول: محمود معظمی،کارگردان فاز دوم و سوم: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور .