حفظ حقوق مردم آذربایجان با پیگیری موضوع مالیات ۱۴ درصدی
حفظ حقوق مردم آذربایجان با پیگیری موضوع مالیات ۱۴ درصدی

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، زهرا ساعی اظهار کرد: ما نمایندگان نیز چنین نگرانی هایی داریم و مذاکرات برای رفع این مشکل بر سر راه توسعه استان شروع شده است و انشاالله طوری دنبال خواهد شد تا حقی از مردم آذربایجان در مقایسه با سایر استان ها تضییع نشود. نماینده مردم تبریز، آذرشهر […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، زهرا ساعی اظهار کرد: ما نمایندگان نیز چنین نگرانی هایی داریم و مذاکرات برای رفع این مشکل بر سر راه توسعه استان شروع شده است و انشاالله طوری دنبال خواهد شد تا حقی از مردم آذربایجان در مقایسه با سایر استان ها تضییع نشود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۴ درصدی مالیات این استان در لایحه بودجه سال ۹۶ به هیچ وجه در قالب انصاف و عدالت نگنجیده و نمایندگان مردم به شدت معترض به وضعیت موجود هستند.

وی افزود: مردم نگرانی عمیقی در زمینه مسئله مالیات آذربایجان شرقی داشته و مکررا در تماس های خود از ما احقاق حقوق خود را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد:‌ در روزهای آتی جلسه با مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان مالیاتی تشکیل داده و پس از حصول نتیجه مردم را در جریان اقدامات قرار داده و نگرانی آن ها را رفع خواهیم کرد.

ساعی اضافه کرد: اکنون که در آذربایجان شرقی گام های مثبتی برای رونق تولید از سوی کارگروه رفع موانع تولید انجام می گیرد لازم است تا دولت نیز تمهیدات خود را در این راستا اتخاذ کند تا بتوانیم با ریل گذاری مناسب مسیر توسعه را در این خطه از کشور هموارتر کنیم.

وی تاکید کرد: همه نمایندگان با جدیت پیگیری موضوع مالیات آذربایجان شرقی بوده و نسبت به موضوع حساسیت لازم را دارند.