«سرمربی؛ ناراضی از کل تیم، هوادار؛ نگران اجباری ها !!»
«سرمربی؛ ناراضی از کل تیم، هوادار؛ نگران اجباری ها !!»

اویاقلیق : مثلی هست که میگویند: مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید، میترسد! باز از معصومین علیهم السلام _ باحتمال قوی ازامام سجاد _ نقل است که : مومن از یک سوراخ دو بارگزیده نمیشود! بعبارتی مومن باید بعد از گزش اول، مواظبت کند تا حادثه تکرار نشود! تراختور را یکبار بختیار گزید، هوشیار نشدیم […]

اویاقلیق : مثلی هست که میگویند: مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید، میترسد!

باز از معصومین علیهم السلام _ باحتمال قوی ازامام سجاد _ نقل است که : مومن از یک سوراخ دو بارگزیده نمیشود! بعبارتی مومن باید بعد از گزش اول، مواظبت کند تا حادثه تکرار نشود!

تراختور را یکبار بختیار گزید، هوشیار نشدیم تا سروش برای بار دوم گزید!

بعضی از بازیکنان سرباز که بقول خودشان، «اجبارا» در تراختور بازی میکنند و هوای تیم محبوب خود را دارند، شریک دزدند و رفیق قافله !

اینگونه بازیکنان به بختیار و سروش خلاصه نمیشوند و یحتمل تداوم خواهند داشت، مگر اینکه با هوشیاری هواداران و مسئولان تیم، فرصت هرگونه تخطی و لغزش از آنها گرفته شود!

بر مسئولین و هواداران تراختور واجب است که به بازیهای ضعیف بازیکنان توجه و ریشه یابی کنند!

چرا یکی از بازیکنان سرباز در مقابل ذوب آهن-حذفی- ،بازی ضعیفی انجام داد؟ مریض بود؟ خسته بود؟ مشکل روحی (گرفتاری) داشت؟! بطوریکه بعد از آن قلعه نوئی گفت: فلانی دیگر ، فلانی ذوب آهن نیست!

چرا در مقابل سپاهان در خانه دو گل خوردیم و هیچ گلی نزدیم؟ گل نزدنمان ماموریت سروش بود، اما چرا دو تا گل خوردیم و بدترین شکست را متحمل شدیم؟

*****
دربازی با اس خوزستان، علی رغم پیروزی، جناب قلعه نوئی از کل تیم اظهار نارضایتی کرد! از نوراللهی و عالیشاه گرفته تا کرار که پاس گل داد و شریفی که آنرا گل کرد و سه امتیاز آوردند! و جالب آنکه هر دوی این بازیکنان، یاران تعویضی بودند و سرمربی قبل از آنها دیگران را ارجح تشخیص داده بود!
حالیا ، هواداران میپرسند:
آیا عملکرد کرار با نورالهی یکسان است؟ آیا عملکرد شریفی با عالیشاه یکسان است؟
آقای قلعه نوئی!
درست است که قبول داریم، لااقل بخاطر خودت هم که شده، بفکر موفقیت تیم هستی. اما قطع یقین بفکر آینده مربیگریت هم هستی که آنهم قطع یقین در تراختور نخواهد بود!

از بدیهیات است که گفتار و رفتار سرمربی در روحیه بازیکنان تاثیر دارد، چه لزومی دارد که تیم اس خوزستان را انقدرتعریف و بزرگ کنید که اگر کسی نداند خیال میکند که این تیم اس خوزستان است که نزدیک به دو برابر تیم دیگر امتیاز دارد!؟
آیا غیر از این است که شما بیش از حد بفکر تیم ملی هستید و بفکر جلب رضایت عمومی دربین اهالی فوتبال و برای رسیدن به تیم ملی؟

خواهش میکنیم که در مصاحبه هایتان به تقویت تیم تراختور بپردازید و بجای دغدغه تیم ملی بفکر تیم تراختور باشید و ما هم دعا میکنیم که سال دیگر شما سرمربی تیم ملی باشید!

امیرخان !

اگر اولویت شما تیم ملی نباشد، مطلع خواهید شد که جناب برانکو، موقع بدرقه احمد نوراللهی که بمدت شش ماه تمام (نیم فصل) در تراختور خواهد بود، به او گفت: امیدوارم که در تراختور آماده شوی و به تیمت برگردی … ما منتظر تو هستیم!!!!!!

تاویل و تفسیر و ترجمه لازم ندارد . جناب برانکو میفرمایند که در تراختور تمرین کن و در پرسپولس، بازی کن !!!

در خاتمه از اینکه به نوراللهی امکان تمرین میدهید و در مقابل به کیانی و ابراهیمی و ایرانپوریان و شفیعی و …… میتازید، از شما راضی هستیم و شکرگزار!!!!!

یادداشت از : ساوالان – اردبیل