مشکلات  اداری و بانکی واحدهای تولیدی را با مشکل مواجه کرده است
مشکلات  اداری و بانکی واحدهای تولیدی را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش  اویاقلیق به نقل از  فارس ، ظفر محمدی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان مراغه با بیان اینکه عملکرد اداره‌ها در مراغه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارزیابی شد، اظهار داشت: در این طرح کارشناسان و شهروندان منتخب در قالب  ۱۰ گروه با حضور در اداره‌ها عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی […]

به گزارش  اویاقلیق به نقل از  فارس ، ظفر محمدی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان مراغه با بیان اینکه عملکرد اداره‌ها در مراغه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارزیابی شد، اظهار داشت: در این طرح کارشناسان و شهروندان منتخب در قالب  ۱۰ گروه با حضور در اداره‌ها عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به امور و مشکلات مردم را بررسی کردند.

وی افزود: در این ارزیابی عملکرد اداره ها در کل خوب ارزیابی و نکات لازم در خصوص مشکلات و خواست ها مردم به مدیران و کارکنان آنها تذکر داده شده است.

محمدی با بیان اینکه این ارزیابی‌ها به‌صورت نامحسوس ادامه خواهد داشت، افزود: ارائه خدمات به مردم وظیفه همه مدیران، کارکنان اداره‌هاست.

وی گفت: ما مسؤولان هر چه داریم از مردم برکت وجود مردم است و در رسیدگی به مشکلات آنها نباید ذره‌ای کوتاهی کنیم.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: برنامه‌های خوبی در خصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان تدوین شده اما مشکلات دست و پاگیر اداری و بانکی تحقق این امر را دچار مشکل کرده است.

محمدی، از روسای اداره‌ها و بانک‌ها خواست واحدهای تولیدی را با پرداخت به موقع تسهیلات بانکی و رفع موانع تولید از جمله بیمه، مسایل زیست محیطی و مالیات مساعدت کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: فرمانداری مراغه در برخی شاخص ها از جمله تبلیغات و ارتباطات، روابط عمومی، نظم در اجرا، پشتیبانی و مالی رتبه اول را در استان کسب کرده است.