فاجعه کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی بازنگری شود
فاجعه کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی بازنگری شود

شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی بودجه سال ۹۶ مشهود است که با کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارات مالی استان روبرو هستیم و باید هرچه سریع تر برای این موضوع چاره اندیشی شود. وی ادامه داد: این کاهش اعتبارات در صورتی است که در مقابل سهم مالیاتی استان […]

شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی بودجه سال ۹۶ مشهود است که با کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارات مالی استان روبرو هستیم و باید هرچه سریع تر برای این موضوع چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: این کاهش اعتبارات در صورتی است که در مقابل سهم مالیاتی استان آذربایجان شرقی با افزایش ۱۳٫۹ درصد روبرو بوده است و تناسبی بین کاهش اعتبارات و افزایش سهم مالیاتی نیز وجود ندارد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، با اشاره به پیگیری های این موضوع از طریق مراجع مربوطه گفت:قبل از ارائه لایحه بودجه طی تماس های تلفنی و حضوری با مسئولان استانی نیز خواستار توجه به موضوع اعتبارات استانی شده بودم چرا که قبل از ارائه لایحه تغییر آن بسیار راحت تر بود .
بی مقدار، خاطرنشان کرد: تغییرات در اعتبارات قبل از تصویب لایحه بودجه امکان پذیر است و باید هرچه سریع تر برای این مهم اقدامات لازم انجام شود.
وی بر اتحاد نمایندگان استان در این رابطه تاکید کرد و گفت: در گیر شدن به حواشی و دنبال حاشیه های سیاسی بودن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد بلکه باید به صورت منسجم در صدد رفع مشکلات زیربنایی باشیم.