سرخ های آذربایجان ؛ بدون شکست در خارج از خانه
سرخ های آذربایجان ؛ بدون شکست در خارج از خانه

اویاقلیق : تراکتورسازی اولین دیدار خود در نیم فصل دوم را مقابل تیم استقلال خوزستان انجام میدهد، شاگردان امیر قلعه نویی در حالی پای به خوزستان گذاشته اند که نیم فصل اول با ۳۰ امتیاز در رده دوم لیگ قرار داشته اند و با انگیزه بالایی خود را به این بازی رسانده اند تا برد […]

اویاقلیق : تراکتورسازی اولین دیدار خود در نیم فصل دوم را مقابل تیم استقلال خوزستان انجام میدهد، شاگردان امیر قلعه نویی در حالی پای به خوزستان گذاشته اند که نیم فصل اول با ۳۰ امتیاز در رده دوم لیگ قرار داشته اند و با انگیزه بالایی خود را به این بازی رسانده اند تا برد این بازی صدر جدول را از سرخ های پایتخت پس بگیرند .

امیر قلعه نویی در این مسابقه لوسیانو ادینیو، سعید آقایی، وعلیرضا رمضانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ، لازم به ذکر است که شهرام گودرزی نیز که خواهان جدایی از این تیم است و در این دیدار غایب خواهد بود  و محمد ابراهیمی با دستی اتل بسته به این بازی خواهد رسید .

امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن هستند که در نیم فصل به جمع سرخ پوشان پیوسته اند و این تیم را یاری خواهند کرد، البته طبق گفته پزشک تیم امید عالیشاه به دلیل مصدومیت کمی دیرتر از احمد نوراللهی در جمع تراکتوری ها خواهد بود ولی احمد نوراللهی به احتمال بالا از همان ابتدای مسابقه حضور خواهد داشت .

تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول  با ۱۱ گل خورده دومین خط دفاعی و با  ۲۴ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد .

اما از آن سو استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی که نسبت به سال گذشته کمبودهای زیادی داشته و تیمی  پرصلابت و قدرتمند در نیم فصل از خود نشان نداده است . این تیم در نیم فصل نوسانات زیادی داشته و با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول جا گرفته است .

آبی های خوزستان در نیم فصل گذشته  ۱۸ گل خورده و ۱۹ گل زده داشته و با تفاضل ۱-  در نیم فصل دوم حضور خواهند داشت . اما این تیم در این نیم فصل با جدایی ۴ بازیکن خود ( رحیم زهیوی، میثم دورقی، عزت الله پورقاز و سیدجلال عبدی ) که ستاره های اصلی این تیم محسوب میشدند، کار سختی در لیگ خواهد داشت . لازم بذکر است ۴ بازیکن جدید به نام های ( آرش افشین، آلویز نانگ، پیمان حشمتی و مصطفی ماهی )  به جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی اضافه شده اند .

باید دید که آیا شاگردان امیر قلعه نویی که تمام بازی های خارج از خانه خود را بدون شکست پشت سر گذاشته اند میتوانند روند بدون شکست بودن خود را در خارج از خانه حفظ کنند ؟؟؟!!

این دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ فردا روز پنجشنبه ۲۳ دیماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.